Το 2022 η Miele Hellas σχεδίασε ένα υπερσύγχρονο Experience Center, όπου οι καταναλωτές μπορούν να ανακαλύψουν τα προηγμένης τεχνολογίας προϊόντα τους, να δουν
πώς λειτουργούν και να βιώσουν την απαράμιλλη ποιότητά τους.
Για το 2023 η The Jones ανέπτυξε το experiential strategy και σχεδίασε ειδικές εμπειρίες,
ώστε περισσότεροι άνθρωποι να ανακαλύψουν αυτόν τον κόσμο καινοτομίας και
τεχνολογικής υπεροχής.
Tο Miele Experience Center μετατράπηκε σε έναν απρόσμενο βιωματικό χώρο, για ανθρώπινη σύνδεση. Ένας ατμοσφαιρικός χώρος, που διεγείρει κάθε αίσθηση, όπου θέλουν να μαζεύονται εξαιρετικοί άνθρωποι. Ένας χώρος όπου οι άνθρωποι μπορούν να βιώσουν το Life In Miele, που εκφράζει την ζωή πέρα από τα συνηθισμένα.
Για να εισαγάγουν το concept, σχεδίασαν το Grand Opening Event του MEC, όπου
ζωντάνεψαν τα πιο σημαντικά στοιχεία του Brand Film της Miele και τόνισαν τους
βασικούς πυλώνες προϊόντων και ποιότητας, ενισχυμένα με στοιχεία πάγου, ήχου και
γεύσης. Δημιούργησαν γλυπτά από εξαρτήματα συσκευών, ένα κυκλικό μπαρ
διακοσμημένο με εξαρτήματα και που σέρβιρε μοριακά κοκτέιλ, άκουσαν swing μουσική
από το συγκρότημα Swinging Cats, και ο ήχος τους «δοκιμάστηκε» στα μικρόφωνα που
είχαν στηθεί γύρω από τα πλυντήρια τουε, ενώ σερβίρανε γλυκίσματα που ετοίμασε σε
πραγματικό χρόνο ο chef της Miele Αλέξανδρος Συνγκιρίδης.
Αρχική Viral Market Trends H The Jones δημιουργεί απρόσμενες εμπειρίες για το νέο Miele Experience Center