Henkel Consumer Brands και Dixan «καθαρίζουν σε βάθος» το Ρέμα Κηφισού

Η Henkel Consumer Brands και το Dixan συνεχίζουν δυναμικά τους καθαρισμούς σε περιοχές που το έχουν ανάγκη στον 5 ο κύκλο δράσεων του πετυχημένου προγράμματός τους «Καθάρισε σε Βάθος – Καθάρισε στην Πηγή». Δεύτερος σταθμός για το 2024 και 50η δράση του προγράμματος ήταν το Ρέμα Κηφισού στην Κηφισιά, στο σημείο Αντλιοστάσιο ΕΥΔΑΠ Χελιδονούς, με ανοιχτό κάλεσμα συμμετοχής του κοινού. Εργαζόμενοι με τις οικογένειες τους, εθελοντές μαζί με τον ηθοποιό Νίκο Κουρή, αναπόσπαστο μέλος της εθελοντικής ομάδας του Dixan, έδωσαν το παρόν τους, συμβάλλοντας σημαντικά στη διαφύλαξη και προστασία του φυσικού πλούτου της περιοχής.

Με τη δέσμευση για ένα πλανήτη πιο καθαρό για τις επόμενες γενιές, 60 εθελοντές της Henkel Consumer Brands, του Erasmus Student Network (ESN) και του κοινού, ανταποκρίθηκαν στο δεύτερο ανοιχτό κάλεσμα της δράσης στο Ρέμα Κηφισού, στο ύψος της Κηφισιάς, και με τη συμβολή της Save Your Hood, όλοι μαζί σαν μια ομάδα, συγκέντρωσαν συνολικά 5,3 τόνους απορριμμάτων και έδωσαν ανάσα ζωής στην έντονα επιβαρυμένη από πλαστικά και απορρίμματα περιοχή.