Ως μέρος της δέσμευσής της για πλούσια περιποίηση μαλλιών φιλική τόσο προς τα μαλλιά όσο και προς το περιβάλλον, η Schwarzkopf Professional επανασχεδιάζει την κορυφαία μάρκα περιποίησής της, Clean Beauty από τη Bonacure.
Μέχρι το 2028, η αγορά των προϊόντων Clean Beauty αναμένεται να φτάσει τα 14 δισεκατομμύρια ευρώ*, καθιερώνοντάς τη κατηγορία σταθερά ως κάτι περισσότερο από μια παροδική τάση. Για πολλούς καταναλωτές, η συνειδητή επιλογή προϊόντων στα οποία επενδύουν, είναι πλέον ο τρόπος ζωής τους. Αναζητούν προϊόντα περιποίησης μαλλιών που αγκαλιάζουν την ολοένα αυξανόμενη προτίμησή τους για καθαρές συνθέσεις και είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Ωστόσο, συχνά υπάρχει μια σύγχυση ανάμεσα στους καταναλωτές σχετικά με τα προϊόντα που αγοράζουν, πιστεύοντας ότι το ‘καθαρό’ σημαίνει επίσης vegan, ‘φυσικό’ ή οικολογικό. Επιπλέον, αυτή η σύγχυση συνοδεύεται συχνά από την εσφαλμένη αντίληψη ότι η επιλογή καθαρών προϊόντων σημαίνει συμβιβασμό στα οφέλη ή τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η Schwarzkopf Professional επιδιώκει να διαλευκάνει αυτή τη σύγχυση με το Clean Beauty από τη Bonacure, μια σειρά περιποίησης μαλλιών που προσφέρει clean beauty – χωρίς συμβιβασμούς.
*Statista, 2023
https://www.statista.com/statistics/1303754/market-value-of-clean-beauty-worldwide/