… ή αλλιώς “Κάντο όπως η Gen Z”!
Mπορεί η γενιά Ζ να μη διαθέτει πολλά χρήματα, αλλά αυτό δεν την εμποδίζει να ταξιδεύει συχνά. Ας πάρουμε, λοιπόν, μαθήματα για να ταξιδεύουμε περισσότερο, χωρίς να είναι μόνιμο εμπόδιο τα χρήματα.
Αυθεντικές εμπειρίες πέρα από τα συνηθισμένα
Οι εκπρόσωποι της Gen Z δεν αναζητούν την πολυτέλεια, αλλά την εμπειρία. Ψάχνουν να ζήσουν κάτι ξεχωριστό, πέρα από τα συνηθισμένα, που θα τους μείνει αξέχαστο.
Ταξιδεύουν συχνά, αλλά όχι για πολύ
Δεν περιμένουν το πότε θα έχουν στη διάθεσή τους αρκετό χρόνο και χρήμα. Με κάθε ευκαιρία, φτιάχνουν βαλίτσες και φεύγουν για νέες περιπέτειες. Τα συχνά ταξίδια και οι αποδράσεις από την καθημερινότητα “καθαρίζουν” το μυαλό και το γεμίζουν με νέες εικόνες. Μας αποφορτίζουν και μας δίνουν την απαραίτητη ώθηση για να συνεχίσουμε. Μην περιμένετε να βρείτε πολύ χρόνο, δώστε στον εαυτό σας την πολυτέλεια να ξεκουράζεται συχνά, να αφήνεται σε νέες εμπειρίες και ερεθίσματα, να γεμίζει τις μπαταρίες του και να εμπνέεται από όσα βιώνει. Έτσι, αποφεύγουμε τη ρουτίνα και γινόμαστε πιο δημιουργικοί και πιο παραγωγικοί.
Τι λένε τα στοιχεία
Πρόσφατη έρευνα της Simon-Kucher & Partners, δείχνει ότι η Gen Z ταξιδεύει τακτικά και επιλέγει ταξίδια μικρότερης διάρκειας, πιο οικονομικά και συχνά μοναχικά. Παρόλο που περιορίζει σημαντικά το budget των διακοπών, συγκεκριμένα κατά 1%, ταξιδεύει 4,5 φορές συχνότερα από τους Baby Boomers. Tα ταξίδια τους έχουν διάρκεια κατά μέσο όρο 6,5 μέρες. Των Millenials έχουν μέση διάρκεια 7,7 και των Gen X 8,8. Tων Baby Boomers έχουν μέση διάρκεια 9,5 ημερών.
Value for money εμπειρίες διακοπών
Οι διακοπές διάρκειας δύο εβδομάδων δεν είναι πια τόσο συχνές όσο τα προηγούμενα χρόνια. Η Gen Z επιδιώκοντας να μη χάνει την επαφή με τα ταξίδια, παρατηρούμε ότι τους καλοκαιρινούς μήνες ταξιδεύει περισσότερο συγκριτικά με τις άλλες γενιές, με 2,6 διεθνή ταξίδια/μήνα. Στους Millennials αντιστοιχεί το 1,7 και στους Gen X το 0,8. Είναι αξιοσημείωτο ότι η Gen Z ταξιδεύει 9 φορές περισσότερο από τους Baby Boomers.
Tα μοναχικά ταξίδια
Ποια είναι η άποψή σας για τα μοναχικά ταξίδια; Έχετε κάνει ποτέ; Τα φοβάστε ή μήπως τα επιδιώκετε; Πάντως, τα στοιχεία δείχνουν ότι το 1/4 των Gen Z και των Millennials κάνουν τουλάχιστον δύο μοναχικά ταξίδια το εξάμηνο και το απολαμβάνουν. Η Gen Z εστιάζει στην αειφορία, στις τοπικές δραστηριότητες και δίνουν έμφαση στις θετικές κριτικές και στην εξατομίκευση.