Η Κωτσόβολος απέσπασε χρυσή διάκριση για την πολύ ευφάνταστη και άκρως αποτελεσματική καμπάνια της «Τουμπανέιρο Black Friday» στα φετινά Effie Awards, έναν από τους πιο αναγνωρισμένους θεσμούς που βραβεύει την αποτελεσματικότητα των επικοινωνιακών καμπανιών. Η βράβευση αυτή, στην κατηγορία Seasonal/Event αποτελεί αναγνώριση της καινοτομίας, της δημιουργικότητας και της αποτελεσματικότητας της επικοινωνιακής στρατηγικής της Κωτσόβολος σε μία από τις πιο ανταγωνιστικές περιόδους του έτους για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου. Η καμπάνια «Τουμπανέιρο Black Friday» της Κωτσόβολος που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία The Newtons Laboratory, είχε ως στόχο να αναδείξει την εταιρεία ως τον κορυφαίο προορισμό για τις αγορές της Black Friday, σε μια περίοδο οικονομικής αβεβαιότητας και αμφισβήτησης του θεσμού από τους καταναλωτές. Μέσα από μια 360ο επικοινωνιακή προσέγγιση, η καμπάνια χρησιμοποίησε διάφορα μέσα, όπως τηλεοπτική και ραδιοφωνική παρουσία, έντυπα και digital media, newsletters, οργανικό περιεχόμενο στα social media, real-time community management και προωθητικά μηνύματα στο kotsovolos.gr.
Δείτε εδώ την «Τουμπανέιρο Black Friday» καμπάνια μας: https://www.youtube.com/watch?v=WWFimTuDqH8&list=PLWJCPtO4i2fswQ0v4PkxEN3f4jXrLwmh8&index=2