7)Η Bliss στοχεύει στη Generation Z μέσω του TikTok

Τρία χρόνια μετά τη στροφή της στο νεανικό κοινό, η εταιρεία καλλυντικών Bliss ποντάρει στο TikTok για την προβολή της. Το brand λάνσαρε τη δεύτερη ετήσια καμπάνια του σε συνεργασία με τη μη κερδοσκοπική οργάνωση The Trevor Project.

Η καμπάνια ξεκίνησε με μια συνομιλία σχετικά με το cyberbullying ανάμεσα στους beauty influencers Hyram Yarbro και Manny Gutierrez και στον εκπρόσωπο του Trevor Project Chris Bright, που μεταδόθηκε απευθείας στο TikTok.

Για κάθε θετικό σχόλιο που δημοσιεύθηκε ταγκάροντας το brand, η Bliss θα δωρίσει μέχρι και 1 δολάριο (συνολικά μέχρι 100.000 δολάρια) στο Trevor Project, που υπερασπίζεται τα δικαιώματα της  LGBTQ κοινότητας.

Το TikTok είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για το brand μας”, δήλωσε η chief brand officer Tina Pozzi. “Έχουμε δει πολύ μεγάλο engagement. Το επιλέξαμε σαν μέσο γιατί το χρησιμοποιούν πολλοί influencers που μιλούν ανοιχτά για ζητήματα ψυχικής υγείας”.

Η Bliss έχει αυτή τη στιγμή 171.000 followers στο TikTok και έχει πραγματοποιήσει ακόμα μια viral καμπάνια μέσω της πλατφόρμας. Η καμπάνια #ThisisBliss το Σεπτέμβριο του 2020 είχε πάνω από 6,8 δις views. 

Η εταιρεία ξεκίνησε το 1996 σαν premium spa brand, αλλά από το 2018 χαμήλωσε τις τιμές της και στόχευσε σε πιο νεανικό κοινό. Αυτή τη στιγμή το βασικό της αγοραστικό κοινό είναι στις ηλικίες 18-34. 

Συνολικά, η Bliss θα συνεχίσει τη στρατηγική που έχει υιοθετήσει κατά τη διάρκεια της πανδημίας. “Έχουμε  σίγουρα βγάλει πολλά συμπεράσματα για τη συμπεριφορά των καταναλωτών”, δήλωσε η Pozzi. “Οι νέοι προτιμούν να ψωνίζουν online. Αυτή η πρακτική ήρθε για να μείνει.”