Η Mindhaus κατέκτησε το GOLD βραβείο στην κατηγορία «εταιρική ταυτότητα/διαχείριση εταιρικής φήμης/branding» για τη στρατηγική brand του Amada Colossos Resort στον αναγνωρισμένο θεσμό των Tourism Awards που επιβραβεύουν σταθερά τους πρωτοπόρους και τους καινοτόμους του τουρισμού υπό την αιγίδα του ΕΟΤ, του ΣΕΤΕ και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Η στρατηγική αυτή αφορούσε στην επανατοποθέτηση του ξενοδοχείου στην αγορά -μετά την πρόσφατη ανακατασκευή του, ύψους 50 εκ. ευρώ- και πρόβαλλε το σύγχρονο όραμα του ιδιοκτήτη, αναδεικνύοντας τις αξίες της γενναιοδωρίας, της αυθεντικότητας και της εμπιστοσύνης, τόσο ως προς τους επισκέπτες, όσο και ως προς τους συνεργάτες και εργαζόμενους.
Θεόφιλος Κυρατσούλης, General Manager, MINDHAUS και Ράνια Ταραζή Coordinator, Colossos SA.
Ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της Mindhaus, δήλωσε: «Η στρατηγική ανάπτυξη ενός brand και ενός επώνυμου τουριστικού προϊόντος αποτελεί παράγοντα αύξησης των απευθείας κρατήσεων καθώς και ενίσχυσης του customer loyalty. Η δύσκολη συνθήκη της πανδημίας απαιτεί, αλλά και επιβεβαιώνει και τα δύο. Είναι τιμή για εμάς αυτή η διάκριση που επιβραβεύει τη δουλειά μας για το Amada Colossos Resort.»