11)L’Oréal SalonCentric: Το B2B της ομορφιάς στα καλύτερά του

 

 

Η SalonCentric, ο κορυφαίος διανομέας επαγγελματικών προϊόντων ομορφιάς ενώνει τις δυνάμεις του με τη L’Oréal.

 

Ο Bertrand Fontaine, πρόεδρος της SalonCentric ανακοίνωσε επέκταση σε νέες κατηγορίες προϊόντων, προκειμένου να ανταποκριθεί η εταιρία με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες των επαγγελματιών της ομορφιάς. Η προσθήκη της L’Oréal αναμένεται να επιφέρει τη μεγαλύτερη αλλαγή, καθώς εκτιμάται ότι θα προσθέσει 350 νέους προμηθευτές στον ιστότοπο!

Αυξάνοντας τις παροχές… αυξάνονται τα κέρδη 

Αυτή τη στιγμή η SalonCentric διαθέτει περίπου 100 μάρκες στο διαδίκτυο και στα 600 καταστήματά της. Στόχος της πλέον είναι η δυνατότητα να προσφέρει νέες κατηγορίες στον ιστότοπό της, συμπεριλαμβανομένου εξοπλισμού κομμωτηρίου.  Ένα ευρύ φάσμα λιανοπωλητών, όπως η Walmart, έχουν προσθέσει αγορές στις ιστοσελίδες τους. Η SalonCentric ανέπτυξε την αγορά της σε συνεργασία με την πλατφόρμα SaaS. Οι πωλήσεις Marketplace αποτελούν το 62% των παγκόσμιων πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου το 2020, σύμφωνα με το Digital Commerce 360.   Η SalonCentric θα παρακολουθεί τους «ακριβείς δείκτες» ποιότητας, εξυπηρέτησης πελατών και παράδοσης για τους πωλητές, δήλωσε ο Fontaine. «Αυτοί είναι υπάρχοντες πελάτες και θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι θα έχουν τη σωστή ποιότητα, από άποψη προϊόντων, αλλά και από άποψη ποιότητας παράδοσης».

 

H ομορφιά είναι στο DNA μας…

Το Amazon Professional Beauty Store ξεκίνησε το 2019 και πρόσφατα η εταιρία άνοιξε ένα φυσικό Amazon Salon στο Λονδίνο. «Η L’Oréal ως εταιρία δραστηριοποιείται σε αυτόν τον κλάδο για περισσότερα από 100 χρόνια. Ξεκινήσαμε σε αυτόν τον κλάδο, οπότε ξέρουμε πώς να παρέχουμε ακριβώς αυτό που χρειάζονται οι επαγγελματίες της ομορφιάς. Είναι μέρος του DNA μας και εκεί έχουμε ένα πλεονέκτημα», δήλωσε ο Fontaine.Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση του oμίλου L’Oréal για το 2020, το επαγγελματικό τμήμα της Βόρειας Αμερικής κέρδισε μερίδιο αγοράς και είδε μια «σταθερή απόδοση» για το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Η εταιρία αναμένει να φθάσει σε 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις μέχρι το τέλος του 2021.

 

Μετά την πανδημία έρχεται… Roaring

 

Στη L’Oréal πιστεύουν ότι θα υπάρξει κάποιο είδος Roaring. Συγκρίνουν δηλαδή τη μετά Covid εποχή με τη χρυσή δεκαετία του ‘20. Τότε η ανθρωπότητα είχε μόλις περάσει έναν Παγκόσμιο Πόλεμο και την πανδημία της ισπανικής γρίπης. Μετά τον εγκλεισμό τους, οι άνθρωποι «αναγεννήθηκαν» και όλα ανέκαμψαν! Στη L’Oréal πιστεύουν ότι στη νέα εποχή οι άνθρωποι θα θέλουν να συμμετέχουν, θα είναι και πάλι ενεργοί και η εκλεπτυσμένη ομορφιά θα ανακάμψει ξανά!