Η Nespresso επαναφέρει τον George Clooney και τον Jean Dujardin στην οθόνη στη νέα διαφήμιση που θυμίζει κωμωδία δράσης

Οκτώ χρόνια μετά την πρώτη τους συνάντηση επί της οθόνης, ο George Clooney και ο Jean Dujardin ξανασμίγουν στο τελευταίο και γεμάτο δράση τηλεοπτικό σίκουελ της Nespresso «Πόσο μακριά θα πήγαινες για τη Nespresso;» Αυτή τη φορά, το δυναμικό δίδυμο συνοδεύεται από την επί οθόνης φίλη του Jean Dujardin, την ιδιαίτερα ταλαντούχα Camille Cottin – που κάνει το ντεμπούτο της στη Nespresso. Σε αυτή την εξαιρετικά διασκεδαστική και κωμική ταινία, οι σούπερ σταρς συγκεντρώνονται για να δείξουν στον κόσμο ότι οι γεύσεις του καφέ Nespresso είναι τόσο ακαταμάχητες που θα έκαναν τα πάντα για να τις έχουν, θέτοντας το ερώτημα στα χείλη όλων – πόσο μακριά θα φτάνατε για την αξέχαστη γεύση ενός Nespresso καφέ;
Κάνοντας ντεμπούτο από τις 15 Νοεμβρίου στην Ελλάδα και σε περισσότερες από 20
ευρωπαϊκές χώρες, η νέα καμπάνια αποτελεί την εξέλιξη της αρχικής διαφήμισης του 2014,
αλλά αυτή τη φορά βλέπουμε τον George Clooney να προσφέρεται να φτιάξει στον Jean
Dujardin έναν καφέ Nespresso μόνο για να συνειδητοποιήσει ακαριαία ότι έχει μόνο μία
κάψουλα καφέ. Έπειτα από έναν άψογο κωμικά συγχρονισμό, ο George Clooney τραβάει το
χαλί κάτω από τον Jean Dujardin για να πιάσει για λίγο στα χέρια του την τελευταία
κάψουλα, προτού αυτή πετάξει από το παράθυρο και προσγειωθεί στο μπαλκόνι της Camille
Cottin. Το δίδυμο πρέπει να ενώσει τις δυνάμεις του για να διεκδικήσει ξανά την κάψουλα –
με τον Jean Dujardin να κατεβάζει από το μπαλκόνι τον George Clooney σε μια ψάθινη
καρέκλα στο διαμέρισμα της Camille Cottin. Σε μια ανατροπή, όλα αλλάζουν, καθώς η
Camille Cottin ζητά τον Nespresso καφέ της, που έκλεψε αναιδώς ο George Clooney. Πώς
θα τελειώσει;