Καλημέρα SayYesser!!! Καλή εβδομάδα και χρόνια πολλά!!!
Πάει και το Πάσχα… Και τι ήταν οι μέρες που ξεκουραστήκαμε, μία ανάσα… με ένα κλείσιμο των βλεφάρων επανήλθαμε στην καθημερινότητα. Και τι καθημερινότητα ε; Μόνο εγώ το νιώθω ή το έχεις καταλάβει και εσύ πως ο κόσμος μας πάει μόνο προς το χειρότερο; Όπου και να γυρίσεις το κεφάλι σου βλέπεις φρίκη, τρόμο, φόβο και καθημερινές ιστορίες που ξεπερνούν και την πιο αρρωστημένη φαντασία.
Εδώ και χρόνια -αν και δουλεύω στα media από το 1999!!! (ουδέν σχόλιο), έχω επιλέξει τη μέθοδο της επιλεκτικής πληροφόρησης. Είναι σπάνιες οι περιπτώσεις που θα διαβάσω εφημερίδα, ελάχιστος ο χρόνος που θα αφιερώσω για να διαβάσω οτιδήποτε hardcore business που λένε και στα χωριά μας ή θα δω ένα ολόκληρο δελτίο ειδήσεων από την αρχή μέχρι το τέλος. Δεν είμαι “φίλη” στο να χαρίζω clicks σε πιασάρικους τίτλους που το περιεχόμενό τους ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα αλλά και ούτε βλέπω μακάβρια βιντεάκια ή φωτογραφίες που προειδοποιούν “προσοχή σκληρές εικόνες”. Έχω επιλέξει να βλέπω σε τίτλους τα γεγονότα, να ξέρω τι συμβαίνει γύρω μου χωρίς όμως να συμμετέχω σε γραφιστικά δελτίων ειδήσεων που μου δείχνουν σε αναπαράσταση τη φρικαλέα ιστορία της ημέρας. Ναι της ημέρας, αφού δυστυχώς η φρίκη απέκτησε ρουτίνα και μας επισκέπτεται πλέον καθημερινά.
Μου αρέσει όμως να μαθαίνω και να ανακαλύπτω νέες πτυχές της προσωπικότητάς μου, να διαβάζω για νέους ανθρώπους και νέα επιχειρηματικά σχέδια, να κάνω “μία βόλτα στην αγορά” όπου θα βρίσκω τα καλά νέα της ημέρας αλλά και να μαθαίνω για βιβλία, θεατρικές παραστάσεις και οτιδήποτε καλό αξίζει να γνωρίζω πριν ξεκινήσω τη μέρα μου.
Κάπως έτσι γεννήθηκε και η ιδέα του “Say Yes …to the Press” και εξυπηρετεί μόνο ένα σκοπό: να μεταφέρεται η εταιρική πληροφορία (Δελτία Τύπου) στον καταναλωτή (εμάς) με απλά λόγια και χωρίς περιττές φανφάρες που δεν αφορούν κανέναν στο τέλος της ημέρας, γιατί τι με νοιάζει εμένα τι τζίρο έκανε ο ένας και αν χάλασε η συμφωνία με τον άλλον. Αυτό που νοιάζει εμένα σαν καταναλωτή είναι αν η εταιρεία έχει προσφορές στα προϊόντα ή στις υπηρεσίες της, αν φέρεται καλά στους εργαζόμενούς της, αν έχει εταιρική κοινωνική ευθύνη και αν έχει κάτι νέο να μας πει, όπως καινούριο προϊόν ή υπηρεσία.
Θα μου πεις γιατί σου τα λέω όλα αυτά, αφού εδώ είσαι μαζί μας κάθε μέρα και βιώνεις αυτά που σου περιγράφω. Ε, λοιπόν δεν τα γράφω για σένα αλλά για μένα, γιατί αν με ρωτούσες μέχρι σήμερα τι είναι το “Say Yes” θα σου απαντούσα με γενικόλογα. Όμως η επαφή μου μαζί σου όλες αυτές τις μέρες των διακοπών του Πάσχα, άγνωστοι μεταξύ αγνώστων, μου έδειξε πως εσύ έχεις καταλάβει τον σκοπό. Και σου αρέσει.
Tip of the Day: Αλήθεια σου το λέω, δεν υπάρχει ωραιότερο συναίσθημα από το να αναφέρεις το project σου -το παιδί σου, σε παρέες αγνώστων και να το γνωρίζουν αλλά και να το περιγράφουν σε άλλους λες και διαβάζουν τη σκέψη σου! Φέτος το Πάσχα μου έβαλες τα γυαλιά Say Yesser, ανέστησες την ψυχή μου και έδιωξες όλα τα σύννεφα από τις σκέψεις μου και πραγματικά δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω!!!