Η ΔΕΗ, με στόχο τη συνεχή εξέλιξη και βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, πραγματοποίησε το 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ στις 13 Δεκεμβρίου στο Metropolitan Expo. Το συνέδριο, που συγκέντρωσε περισσότερους από 1.000 εργαζόμενους από όλες τις ομάδες της Εμπορίας της ΔΕΗ καθώς και για πρώτη φορά από τον Κωτσόβολο και τις εταιρείες της ΔΕΗ στο εξωτερικό, ανέδειξε τη σημασία της ενσυναίσθησης και της αμεσότητας στη σχέση με τους πελάτες.
Η ΔΕΗ παρουσίασε τη στρατηγική της για την προσφορά προσωποποιημένων λύσεων, εστιάζοντας σε τρεις βασικές ομάδες:
• Νέοι πελάτες, που αναζητούν ευέλικτες και ψηφιακές υπηρεσίες.
• Οικογένειες με παιδιά, που επιδιώκουν διαφάνεια και εξοικονόμηση.
• Μικρές επιχειρήσεις, που χρειάζονται προσαρμοσμένες ενεργειακές λύσεις για να παραμείνουν ανταγωνιστικές.
Με έμφαση στην εμπειρία των πελατών της σε κάθε σημείο επαφής – από τα καταστήματα και τα τηλεφωνικά κέντρα, μέχρι τις ψηφιακές πλατφόρμες – η ΔΕΗ επαναπροσδιορίζει την εξυπηρέτηση πελατών για την εποχή του νέου εξηλεκτρισμού.
Το συνέδριο χαρακτηρίστηκε από τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών, όπως το Immersive Room, που επέτρεψε στους συμμετέχοντες να βιώσουν την ιστορία του ηλεκτρισμού και της ΔΕΗ με όλες τους τις αισθήσεις. Παράλληλα, η εταιρεία υπογράμμισε τη δέσμευσή της για βιώσιμη ανάπτυξη, με την αντιστάθμιση του ανθρακικού αποτυπώματος του συνεδρίου μέσω της εγκατάστασης φωτοβολταϊκού συστήματος στη Χριστιανική Στέγη Κοριτσιού «Η Αγία Άννα».
Τιμητικός καλεσμένος της εκδήλωσης ήταν ο θρύλος του ελληνικού μπάσκετ, Νίκος Γκάλης, ο οποίος μίλησε για την αξία της ομαδικότητας και τη σημασία της επιμονής και της πίστης στους στόχους.
Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η ΔΕΗ συνεχίζει να επαναπροσδιορίζει την έννοια της εξυπηρέτησης, να πρωτοπορεί με καινοτόμες λύσεις και να παραμένει δίπλα στους πελάτες της σε κάθε βήμα.