Η Chiquita έκανε δυναμικό comeback στη φετινή Εβδομάδα Σχεδίου του Μιλάνου, ανοίγοντας τις πόρτες του εντυπωσιακού Chiquita House στο πλαίσιο του Fuorisalone και προσφέροντας μια αξέχαστη εμπειρία pop art σε επισκέπτες κάθε ηλικίας. Φέτος, το Chiquita House συνεργάστηκε με τον Αργεντινό καλλιτέχνη Sebastian Curi, μεταμορφώνοντας την εμβληματική μπανάνα Chiquita σε ένα αληθινό pop icon, γεμάτο χρώμα, αισιοδοξία και… τροπική ενέργεια!
Ο χώρος φιλοξένησε θεματικά installations που έδωσαν ζωή στις pop art δημιουργίες του Curi και ενθάρρυναν το κοινό να αλληλεπιδράσει, να φωτογραφηθεί και να προσθέσει τη δική του δημιουργική πινελιά. Ειδικά διαδραστικά booths, όπως το Chiquita Surprise Booth, έδιναν τη δυνατότητα για μοναδικά δώρα, ενώ η τεχνολογία Kinect® πρωταγωνίστησε σε μια digital εμπειρία όπου οι επισκέπτες μεταμορφώνονταν σε… μπανάνες-avatars με κίνηση σε πραγματικό χρόνο. Το arcade-style Sticker Generator πρόσφερε προσωποποιημένα αυτοκόλλητα εμπνευσμένα από την pop art.
Το Chiquita House ανέδειξε επίσης τη δέσμευση της εταιρίας στη βιωσιμότητα, παρουσιάζοντας την καινοτόμα πρωτοβουλία Yelloway για πιο ανθεκτικές, βιώσιμες μπανάνες. Συνδυάζοντας τέχνη, τεχνολογία και οικολογική συνείδηση, η Chiquita μετέτρεψε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Fuorisalone σε μια γιορτή αισιοδοξίας και δημιουργικότητας.
Για περισσότερα: www.chiquita.com