Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025 – Εκπαίδευση, ένταξη και φρεσκάδα στο επίκεντρο

Η Lidl, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το UEFA Women’s EURO 2025™, επενδύει ουσιαστικά σε πρωτοβουλίες που προωθούν τη σωστή διατροφή, την προσωπική ανάπτυξη και την ένταξη. Με το βλέμμα στο μέλλον και επίκεντρο τη νέα γενιά, δημιουργεί εμπειρίες που ξεπερνούν τα όρια του γηπέδου.

Στην καρδιά των δράσεων βρίσκεται το Lidl Youth Camp, ένα πανευρωπαϊκό πρόγραμμα που ενισχύει την ενδυνάμωση νεαρών γυναικών μέσα από το ποδόσφαιρο και τον υγιεινό τρόπο ζωής, σε συνεργασία με την πρωτοβουλία #WePlayStrong.

Παράλληλα, στις ζώνες φιλάθλων, η Lidl προσφέρει φρέσκες φρουτοσαλάτες μέσα από τις Fresh Stations, προωθώντας έξυπνες και υγιεινές επιλογές για όλους, ενώ η Awareness Team θα δίνει το παρών σε κάθε αγώνα, καλλιεργώντας ένα κλίμα αποδοχής και σεβασμού στις κερκίδες.

Η πιο εντυπωσιακή ίσως πρωτοβουλία είναι το Fresh Field – ένας πραγματικός αγρός στο μέγεθος ποδοσφαιρικού γηπέδου λίγο έξω από τη Ζυρίχη, που θα παράγει πάνω από 15 τόνους φρέσκων φρούτων και λαχανικών, ενισχύοντας την κοινωνία και τον συμβολισμό της βιώσιμης ανάπτυξης.

Η Lidl ενώνει το παιχνίδι, τη φροντίδα για τον άνθρωπο και την αγάπη για τον πλανήτη, αποδεικνύοντας πως η εξέλιξη δεν σταματά ποτέ.