Νέα 360° καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία στην Ελλάδα από τη Novo Nordisk και τη Magiq Doorz

Η Magiq Doorz υπογράφει τη νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την παχυσαρκία στην Ελλάδα, για λογαριασμό της Novo Nordisk Hellas, με κεντρικό μήνυμα:
«Γίνε Δωρητής Βάρους. Δώσε το βάρος στην υγεία σου!»

Η εκστρατεία αναδεικνύει την παχυσαρκία ως μια σοβαρή και χρόνια νόσο, που αφορά σχεδόν 3 εκατομμύρια ανθρώπους στη χώρα μας, και καλεί τον κόσμο να μετατοπίσει τη συζήτηση από την εμφάνιση στη φροντίδα της υγείας.

Με θετικό πρόσημο, ο όρος “δωρητής” γίνεται σύμβολο προσωπικής απόφασης και ενδυνάμωσης: κάθε άτομο που ζει με παχυσαρκία μπορεί να «δωρίσει» βάρος στον εαυτό του, να μιλήσει με τον γιατρό του, να ενημερωθεί για τις θεραπευτικές επιλογές και να πάρει πίσω τη ζωή του.

Το τηλεοπτικό σποτ, σε παραγωγή Indigo View και σκηνοθεσία Δημήτρη Γκότση, αφηγείται με ενσυναίσθηση καθημερινές στιγμές ανθρώπων που επιλέγουν να δώσουν «βάρος» εκεί που αξίζει: στην υγεία τους.

Η καμπάνια υλοποιείται σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα, digital και social media, ενώ τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας, της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας, της Ελληνικής Ενδοκρινολογικής Εταιρείας και του Πανελληνίου Συλλόγου «Ιμερόεσσα».

📍 Περισσότερες πληροφορίες: mintoxeisvaros.gr