Η ΔΕΗ συνεχίζει με δυναμικό ρυθμό τον εκσυγχρονισμό του δικτύου της, με περισσότερα από 50 νέα και πλήρως ανακαινισμένα καταστήματα να λειτουργούν ήδη πανελλαδικά. Με σύγχρονο αρχιτεκτονικό σχεδιασμό, ανοιχτούς φιλόξενους χώρους και προηγμένες ψηφιακές υπηρεσίες, τα νέα καταστήματα ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών, προσφέροντας γρήγορη και ποιοτική εξυπηρέτηση.
Η εξυπηρέτηση διαρθρώνεται σε τρεις ζώνες: γρήγορης εξυπηρέτησης, συμβούλων ενέργειας και ηλεκτρονικής υποστήριξης μέσω του myΔΕΗ ServicePoint. Παράλληλα, το διευρυμένο ωράριο (έως και τις 20:00 Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή) επιτρέπει ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία στους πελάτες.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στα εξειδικευμένα προγράμματα ενέργειας, όπως το ΔΕΗ myHome 4Students, που προσφέρει χαμηλό κόστος και οικολογικά οφέλη για φοιτητές, και το ΔΕΗ myHome EnterTwo, με σταθερές τιμές για δύο χρόνια και προνόμια μέσω GreenPass και myRewards.
Στα καταστήματα διατίθεται πλέον και το ΔΕΗ Fiber, η νέα υπηρεσία οπτικής ίνας για υπερυψηλές ταχύτητες διαδικτύου, ήδη διαθέσιμη σε 13 δήμους της Αττικής.
Η ΔΕΗ επενδύει σταθερά στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, υλοποιώντας ένα σύγχρονο μοντέλο εξυπηρέτησης που συνδυάζει την τεχνολογία, τη βιωσιμότητα και την άμεση επαφή.