4)TrueBites: So snack, So good!

Λεζάντα: Άνθιμος Δημητριάδης, Co-Founder – GOOD FOR YOU

Tα σνακ δεν έχουν μόνο γευστική αλλά και μεγάλη συναισθηματική αξία. Όταν μπορούμε να τα απολαμβάνουμε χωρίς τύψεις, επειδή έχουν και θρεπτική αξία, τότε είναι η ιδανική επιλογή! Ο κ. Άνθιμος Δημητριάδης Co-Founder της GOOD FOR YOU μας μίλησε για την εξέλιξη στα σνακ.

Πώς γεννήθηκε η ιδέα για τη δημιουργία των TrueBites; 

H TrueBites είναι μια νέα On The Go Healthy Snacking πρόταση που δημιουργήθηκε από έλληνες επιχειρηματίες και λανσαρίστηκε πριν από δύο χρόνια στην ελληνική αγορά.

Το snacking διαχρονικά έχει εξελιχθεί από την υπερκατανάλωση τροφής και junk food των προηγούμενων δεκαετιών στη σημερινή τάση για ισορροπημένη διατροφή που παρέχει οφέλη για την υγεία και μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης ασθενειών. Ο καταναλωτής γίνεται πολύ πιο ενεργητικός για την υγεία του και δίνει βαρύτητα στην πρόληψη. Επιπλέον, λόγω πιεσμένου προγράμματος, αντικαθιστά κυρίως γεύματα μέσα στην ημέρα με σνακ.

Με αυτά τα δεδομένα δημιουργήθηκαν τα προϊόντα TrueBites με έμφαση στην τάση «better-for-you» και στο packaging. Δηλαδή, ιδανική ποσότητα/μερίδα και με μια απλή ανάγνωση της ετικέτας των προϊόντων TrueBites να διαπιστώνει κάποιος τα ιδιαίτερα διατροφικά χαρακτηριστικά τους.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που κάνουν τα TrueBites να ξεχωρίζουν; 

Όλα τα προϊόντα TrueBites είναι χαμηλά σε σάκχαρα και με μόλις 100 θερμίδες ανά συσκευασία, υψηλά σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες με στόχο να συμβάλλουν στην ισορροπημένη διατροφή και σε έναν υγιή τρόπο ζωής.

Περιλαμβάνουν:

  • Μπάρες δημητριακών με Σίδηρο, Βιταμίνη D & Φυλλικό Οξύ,
  • Chips πατάτας με πρωτεΐνη και
  • Γκοφρέτες με επικάλυψη σοκολάτας και φυτικές ίνες

 

Έρευνες έδειξαν ότι τα snacks χωρίς ενοχή ή συμβιβασμό φέρουν πολλά συναισθηματικά οφέλη. Τα TrueBites λοιπόν, γεφυρώνουν το δίλλημα ανάμεσα στη γεύση και την επιστημονικά αποδεδειγμένη υγιεινή διατροφή καθώς πρόκειται για νόστιμα και θρεπτικά snacks για να ελέγχουμε αυτό που τρώμε, οπουδήποτε και οποτεδήποτε, χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση.

Τι νέο να περιμένουμε; 

 

Στον σχεδιασμό νέων προϊόντων δεν μπορούμε να μην λάβουμε υπόψη τις επιπτώσεις του COVID-19 στις αντιλήψεις των καταναλωτών γύρω από την υγεία, σωματική και ψυχική, καθώς και την υποστήριξη του ανοσοποιητικού συστήματος με συστατικά όπως βιταμίνες, μέταλλα και βότανα.

Οι καινοτόμες γεύσεις είναι στα άμεσα σχέδια μας καθώς και η προσέγγιση διαφορετικών κοινών όπως μεγαλύτερες ηλικίες (55+), παιδιά, άτομα με ιδιαίτερες  διατροφικές συνήθειες παρουσιάζουν για εμάς μεγάλο ενδιαφέρον. Βέβαια, απαιτείται μεγάλη προσοχή τόσο στον σχεδιασμό τους όσο και στην στρατηγική επικοινωνίας τους καθώς έχουν διαφορετικές διατροφικές απαιτήσεις και συνήθειες.

Της Βένιας Αντωνίου