Με αίσθημα βαθιάς θλίψης αποχαιρετά η Αγγελάκης ΑΕ τον μεγάλο έλληνα ζωγράφο Αλέκο Φασιανό και εκφράζει τα ειλικρινή της συλλυπητήρια στους οικείους του. Ο σπουδαίος ζωγράφος είχε δημιουργήσει το σήμα της εταιρίας.
“Για όλους εμάς στην Αγγελάκης η συγκίνηση για την απώλειά του μεγεθύνεται, με δεδομένη την ιδιαίτερη σχέση που είχαμε μαζί του: o Αλέκος Φασιανός, πιστεύοντας ανέκαθεν ότι η Τέχνη οφείλει να συνδέεται με την καθημερινότητα, δέχτηκε να σχεδιάσει το λογότυπό μας και μάς τίμησε με μια ισχυρή, πολυετή φιλία, που για μας αποτέλεσε και θα αποτελεί πάντα φάρο σοφίας και πηγή έμπνευσης. Το σήμα που δημιούργησε για την εταιρία μας, παραπέμποντας στο τρίπτυχο Άνθρωπος-Φύση-Περιβάλλον, θα εκφράζει σταθερά τη φιλοσοφία, την προοπτική και το όραμά μας για το μέλλον. Ο Αλέκος Φασιανός θα ζει για πάντα στην καρδιά και στο μυαλό μας”.
Ο κ. Θάνος Αγγελάκης στο αποχαιρετιστήριο μήνυμά του δήλωσε μεταξύ άλλων: “Αλέκο, σε ευχαριστώ για την αγάπη, τη νέα οπτική και προοπτική που μου έδωσες και με βοήθησες να γίνω λίγο καλύτερος άνθρωπος! Το γνωμικό «ουδείς αναντικατάστατος» στη δική σου περίπτωση καταρρίπτεται. Με βαθιά θλίψη σε αποχαιρετώ…”
2 83ma
NielsenIQ: Θετικά έκλεισε το λιανεμπόριο τροφίμων το 2021
Παρά τις δυσοίωνες προβλέψεις πολλών παραγόντων της αγοράς, το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων έκλεισε θετικά σε αξία στο +1,3% το 2021.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα Τρόφιμα & Ποτά είναι η μοναδική μεγάλη κατηγορία, που παρουσίασε θετική τάση της τάξεως του +1,6%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης σημείωσαν μείωση στις πωλήσεις τους σε αξία κατά -1,7% & -2,4% αντίστοιχα.
Το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ.) εμφάνισε την πιο θετική, διψήφια τάση στο +14,9%, ενώ τα Φρέσκα και επί Ζυγίω προϊόντα αναπτύχθηκαν οριακά θετικά με +0,3%.
Όσον αφορά στις διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων οι μεγάλες αίθουσες άνω των 2,500τ.μ. (hypermarkets) συνέχισαν και το 2021 να παρουσιάζουν την μεγαλύτερη αύξηση της τάξεως του +8,1% στις πωλήσεις τους. Σε ρυθμό ανάπτυξης, αν και αρκετά πιο συγκρατημένο, ακολούθησαν οι μικρότερες αίθουσες, έως 400 τ.μ. , στο +1,5%, γεγονός που σημαίνει ότι οι αγοραστές επιλέγουν και τα μικρότερα καταστήματα για την ευκολία τους, αλλά και τα καθημερινά τους ψώνια.