Ξέρεις πώς ακριβώς είναι η περιοχή του μυαλού στην οποία στοιβάζονται όλα αυτά τα πράγματα που υπόσχεσαι στον εαυτό σου ότι θα κάνεις «κάποια στιγμή», αλλά αυτή η στιγμή δεν έρχεται ποτέ; Η νέα καμπάνια της Elpedison αναλαμβάνει να μας ξεναγήσει σε αυτή.
Εκεί, λοιπόν, συναντάμε ακατάστατες ντουλάπες, μοναχικούς οδοντίατρους, διάφορους φίλους και γνωστούς που έχουμε να δούμε καιρό, και πάρα πολλά ακόμα πράγματα, σκέψεις και υποχρεώσεις.
Βέβαια, συναντάμε και κάποια άλλα, που τα αφήνουμε για «κάααποια στιγμή», ενώ θα είχαμε ολοφάνερο κέρδος αν τα κάναμε ΤΩΡΑ. Όπως το να αλλάξουμε πάροχο ενέργειας και να πάμε στην ELPEDISON.
Την επιμέλεια του συνόλου της καμπάνιας είχε η McCANN ATHENS, ενώ την παραγωγή των τηλεοπτικών έκανε η TAKES 2, σε σκηνοθεσία της Βιολέτας Τσέλη και του Μανόλη Μαυρή. Δείτε την εδώ.
2 δελτιο
ΜΠΡΟΣΤΑ για την παιδεία – Απονομή των βραβείων από την Eurobank
Τη διαδικτυακή βράβευση 1.105 αριστούχων για το εκπαιδευτικό έτος 2020 – 2021 πραγματοποίησε η Eurobank στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης ΜΠΡΟΣΤΑ για την παιδεία, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στη συνεπή επιβράβευση της αριστείας εδώ και δεκαεννέα (19) χρόνια και την αναγνώριση του πρωτεύοντος ρόλου της Παιδείας στη συλλογική πρόοδο της χώρας.
Η βράβευση πραγματοποιήθηκε και φέτος διαδικτυακά, καθώς τα περιοριστικά μέτρα για την καταπολέμηση της πανδημίας δεν επέτρεψαν την πραγματοποίηση των καθιερωμένων τελετών βράβευσης σε όλη την Ελλάδα. Τα βραβεία εστάλησαν στους αριστούχους με QR CODE τα οποία μπορούσαν να σαρώσουν (scan) προκειμένου να τα δουν τρισδιάστατα, να φωτογραφηθούν με αυτά και να τα μοιραστούν με την οικογένεια και τους φίλους τους, μέσω των social media.
Οι 1.105 φετινοί αριστούχοι που κατάφεραν να διακριθούν στο δύσκολο και απαιτητικό πεδίο της γνώσης παρά τις αντιξοότητες που αντιμετώπισαν εξαιτίας της πανδημίας, προστίθενται στη
μεγάλη οικογένεια των συνολικά 50.560 νέων που έχουν βραβευθεί μέχρι σήμερα από την Τράπεζα, στο πλαίσιο του Προγράμματος.