10) Εκτόξευση χρηστών Uber στην Ελλάδα το 2021

Παρά τις αντίξοες συνθήκες πανδημίας, η Uber εμφάνισε σημαντική αύξηση της χρήσης της πλατφόρμας της στην Ελλάδα μέσα στο 2021. Σε ό,τι αφορά στην Αθήνα, καταγράφηκε σημαντική αύξηση των επιβατών που επέλεξαν UberTAXI για να εξασφαλίσουν την μετακίνηση τους. Το 2021, σε σχέση με το 2020, ο αριθμός των χρηστών της εφαρμογής Uber στην πρωτεύουσα σχεδόν τριπλασιάστηκε. Σε επίπεδο δρομολογίων, οι συνολικές μετακινήσεις μέσω της εφαρμογής Uber στην Ελλάδα το 2021 υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με το 2020. Κατά τους καλοκαιρινούς μήνες του έτους, ο αριθμός των επιβατών που επιλέγουν την εταιρία για την μετακίνηση τους από το αεροδρόμιο πενταπλασιάστηκε. Η Ακρόπολη αποτέλεσε τον Νο1 πιο περιζήτητο τουριστικό προορισμό στη χώρα μας, ενώ παράλληλα κατέλαβε την 15η θέση στη λίστα με τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς που επιλέγουν οι επιβάτες της Uber σε παγκόσμιο επίπεδο. Πρόκειται για σημαντική ελληνική διάκριση, αν σκεφτεί κανείς ότι η Αθήνα είναι μία από τις 700 πόλεις που δραστηριοποιείται η Uber παγκοσμίως και μάλιστα με μία μόνο παρεχόμενη υπηρεσία.

 

2 8ema

H Visa καλεί σε απρόσκοπτες τυποποιημένες διαλειτουργικές πληρωμές για τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων

Η Visa απευθύνει κάλεσμα για την τυποποίηση των συστημάτων για απρόσκοπτες, διαλειτουργικές πληρωμές στους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε όλη την Ευρώπη. Η εταιρία, με ανακοίνωσή της, δηλώνει ότι πιστεύει πως η ευρωπαϊκή βιομηχανία φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων θα πρέπει να δεσμευτεί ώστε να παρέχει στους καταναλωτές την ελευθερία να πληρώνουν με τη μέθοδο επιλογής τους, κυρίως υιοθετώντας ανοιχτές και διαλειτουργικές πληρωμές. Προς το παρόν δεν υπάρχει ευρέως διαδεδομένο πρότυπο αποδοχής πληρωμών στα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό οδηγεί σε ένα σύστημα που συχνά δεν επιτρέπει στους καταναλωτές στην Ευρώπη να επιλέξουν τρόπο πληρωμής , αναγκάζοντάς τους να στραφούν αποκλειστικά σε έναν (για παράδειγμα στην εγγραφή σε μια εφαρμογή ή σε πρόγραμμα παρόχου), ή δεν μπορούν να χρεώσουν το όχημά τους επειδή δεν είναι εγγεγραμμένοι στην απαιτούμενη συνδρομητική υπηρεσία. Για να βοηθήσει στην επίτευξη προόδου στο θέμα αυτό για τους καταναλωτές, η Visa ξεκινά διαβούλευση με κατασκευαστές σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και άλλους ηγέτες του κλάδου, ώστε να εντοπίσει τα εμπόδια αλλά και τις  λύσεις  για την ευρεία αποδοχή διαλειτουργικών ανέπαφων και ψηφιακών πληρωμών.