Claire’s Choice

Η Pepsi επιστρατεύει το “σιωπηλό” αστέρι του TikTok, Khaby Lame, για να λανσάρει το νέο, πολλά υποσχόμενο αναψυκτικό της

Η Pepsi συνεργάζεται με τον σταρ του TikTok, Khaby Lame, για τη διαφημιστική καμπάνια της Nitro Pepsi, μιας κόλα με άζωτο που παρουσιάστηκε τον περασμένο μήνα.

Ο Lame, ο οποίος έχει περισσότερους από 135 εκατομμύρια ακολούθους στο TikTok -χάρη στα βίντεο αντιδράσεών του χωρίς λόγια- θα εμφανίζεται σε διαφημιστικές πινακίδες στο Λος Άντζελες, τη Νέα Υόρκη και το Λας Βέγκας, καθώς επίσης σε διεθνούς φήμης έντυπες εκδόσεις όπως το Variety, το Hollywood Reporter, οι New York Times και το NewYorker. Οι εντυπωσιακές διαφημίσεις της καμπάνιας “A Smoother Way to Soda” έχουν την υπογραφή του διάσημου φωτογράφου David LaChapelle.

Η Nitro Pepsi, διαθέσιμη σε παραλλαγές Draft Cola και Vanilla Draft Cola, θα κυκλοφορήσει στην Αμερική στις 28 Μαρτίου. Η Pepsi θα προβάλει την πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση κατά τη διάρκεια του Pre-Show των Όσκαρ, αποσκοπώντας να ενθουσιάσει το κοινό με ένα ποτό που θα λανσαριστεί ως η μεγαλύτερη καινοτομία στην κατηγορία των αναψυκτικών που είδαμε τα τελευταία χρόνια.

Η Pepsi και οι σταρ των social media

Η Pepsi “στρατολογεί” συχνά νέα ταλέντα με ισχυρή επίδραση για τις διαφημιστικές καμπάνιες της που στοχεύουν στη δημιουργία ισχυρότερης πολιτιστικής σύνδεσης με τους καταναλωτές. Έτσι και τώρα με το “A Smoother Way to Soda”, τα βλέμματα αναμένεται να στραφούν στο TikTok – μια εφαρμογή που υιοθετείται ευρέως από νεαρές ομάδες καταναλωτών και μάλιστα συχνά επηρεάζονται περισσότερο από σταρ των social media παρά από διασημότητες “πρώτης γραμμής”.

Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν έχει αξιοποιηθεί ο Khaby Lame, ο οποίος έχει τεράστια απήχηση και επιρροή. Το περιεχόμενο του Lame σε μεγάλο βαθμό βασίζεται σε σιωπηρές αντιδράσεις σε αναρτήσεις άλλων χρηστών, με επίκεντρο το “life-hack”. Το Lame είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος παγκόσμιος λογαριασμός στο TikTok, σύμφωνα με την Pepsi, και ο άνδρας δημιουργός με τους περισσότερους followers στην πλατφόρμα.

Αυτό το επίπεδο επιρροής είναι ικανό να κάνει τον απαραίτητο θόρυβο για τη Nitro Pepsi, την «πρώτη κόλα με έγχυση αζώτου που είναι στην πραγματικότητα πιο μαλακή από ένα αναψυκτικό». Σε ένα βίντεο στο TikTok, ο Lame δείχνει -χωρίς λόγια- τον σωστό τρόπο για να βάζετε το προϊόν στο ποτήρι ενώ στέκεστε σε ένα μπαρ. Οι διαφημίσεις με πρωταγωνιστή τον Lame εστιάζουν στις έντονες εκφράσεις του προσώπου του και τις χειρονομίες που τον έχουν κάνει σταρ στα social media.

«Εφόσον ο Khaby Lame είναι γνωστός για την επισήμανση του προφανούς με τη χρήση των χειρονομιών του με την υπογραφή του, νιώσαμε ότι ήταν το τέλειο πρόσωπο για να δείξει στον κόσμο ότι η Nitro Pepsi είναι μια απλή λύση για όσους προτιμούν λιγότερο ανθρακικό από αυτό που έχει μια παραδοσιακή κόλα” δήλωσε ο Todd Kaplan, επικεφαλής μάρκετινγκ της Pepsi.

Είναι πιο… smooth

Bάζοντας τη Nitro Pepsi στο ποτήρι βλέπουμε ότι έχει μια πιο ομαλή, πιο κρεμώδη γεύση από άλλα αναψυκτικά, με πιο μικροσκοπικές φυσαλίδες. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση γραφικών στοιχείων στο κάτω μέρος του κουτιού, ένα σχέδιο που παρατηρείται συνήθως σε προϊόντα μπύρας και καφέ. Η Pepsi πειραματίζεται με το concept από το 2019 και ισχυρίζεται ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που μια τέτοια τεχνολογία εφαρμόζεται σε αναψυκτικό με ανθρακικό.

 

Τι κάνουν οι ανταγωνιστές…

Φυσικά δεν δίνεται τυχαία τόσο μεγάλη ώθηση στη Nitro Pepsi, καθώς και οι ανταγωνιστές καινοτομούν… Η Coca-Cola νωρίτερα φέτος παρουσίασε το πρόγραμμα Coca-Cola Creations που αναπτύσσει πειραματικές γεύσεις, μαζί με συνοδευτικές ψηφιακές και πραγματικές εμπειρίες. Ήδη η Starlight, μια κόλα με «διαστημική» γεύση εμπνευσμένη από το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα διαστημικά ταξίδια κυκλοφόρησε στα ράφια στα τέλη του περασμένου μήνα…