- Η Doritos συνεργάστηκε με το Netflix σε μια εικονική εκδήλωση συναυλίας που προωθεί την τέταρτη σεζόν του “Stranger Things”.
- Το “Live From The Upside Down” συνδέεται με το σκηνικό της εκπομπής επιστημονικής φαντασίας στο Χόκινς της Ιντιάνα, το οποίο υποτίθεται ότι θα φιλοξενούσε μια συγκέντρωση που ονομάζεται Doritos Music Fest ’86 in-universe. Το τουριστικό λεωφορείο που μετέφερε ρετρό “μύθους” όπως οι The Go-Go’s, οι Soft Cell και ο Corey Hart συνετρίβη, ωστόσο, και οι καλλιτέχνες παρασύρθηκαν στο Upside Down, μια άθλια εναλλακτική πραγματικότητα γεμάτη τέρατα.
- Η Doritos επιτρέπει στους θαυμαστές να έχουν πρόσβαση σε αυτό που χαρακτηρίζεται ως η «μεγαλύτερη συναυλία που δεν έγινε ποτέ» μέσα από ειδικά σακουλάκια με μάρκες, συμπεριλαμβανομένης μιας περιορισμένης έκδοσης Doritos 3D Crunch Three Cheese.
Η σύνδεση με το Netflix προσπαθεί να ευθυγραμμίσει το σνακ με μια δημοφιλή σειρά ροής που δεν προβάλλει παραδοσιακές διαφημίσεις. Η τοποθέτηση προϊόντων έχει γίνει συνηθισμένη στο “Stranger Things”, με επωνυμίες από το Eggo μέχρι το Burger King να… αρπάζουν τη vintage ελκυστικότητά του. Η Doritos συνδυάζει μια αφήγηση που συνδέει το σύμπαν του σόου και ένα φανταστικό μουσικό φεστιβάλ με το χαρτοφυλάκιο προϊόντων του πραγματικού κόσμου, συμπεριλαμβανομένων των τσιπ 3D Crunch.
Μαζί με τα εμπορεύματα περιορισμένης προβολής που πωλούνται μέσω του Snacks.com, η Doritos διοργανώνει έναν διαγωνισμό «χρυσού εισιτηρίου», όπου οι καταναλωτές που αγοράζουν τις γεύσεις Three Cheese, Spicy Ranch και Chili Cheese Nacho 3D Crunch έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα αντίγραφο μιας κιθάρας – μοντέλου που θα έχει εξέχουσα θέση στην τέταρτη σεζόν του “Stranger Things”. Η τελευταία “δόση” της σειράς χωρίζεται σε δύο μέρη, με το πρώτο να κυκλοφορεί στις 27 Μαΐου και το δεύτερο την 1η Ιουλίου, πράγμα που σημαίνει ότι η συναυλία του Doritos μπορεί να συμβάλει στην κάλυψη του κενού.
Οι εικονικές συναυλίες κέρδισαν έδαφος για πρώτη φορά κατά την πανδημία, όταν οι περισσότεροι χώροι έκλεισαν λόγω του COVID-19. Οι παραστάσεις σε διαδικτυακές πλατφόρμες όπως το Fortnite έχουν προσελκύσει εκατομμύρια θεατές, αποδεικνύοντας ότι η ιδέα μπορεί να έχει απήχηση εάν προσεγγίσει το σωστό κοινό.
Το Netflix δυνητικά προσαρμόζει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί με επωνυμίες μετά τη δημοσίευση των πρώτων απωλειών συνδρομητών σε μια δεκαετία. ‘Εχει δηλώσει ότι είναι ανοιχτό στην ιδέα της ύπαρξης διαφημίσεων, σε μια προσπάθεια διατήρησης ηγετικής θέσης σε μια ολοένα και πιο γεμάτη αγορά.