Πρόσφατα το Viber, η κορυφαία πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων στη χώρα μας, με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα των Μουσείων, συνέδεσε τον πολιτισμό με τη διασκέδαση, μέσω ενός δημιουργικού φακού που έδινε τη δυνατότητα στους χρήστες να προβάλουν τους εαυτούς τους ως Αρχαίους Θεούς της ελληνικής μυθολογίας! Η Daniela Ivanova, Growth Director Europe, Rakuten Viber μίλησε γι’ αυτή την ιδιαίτερη πρωτοβουλία στο Say Yes to the Press.
“Στο Viber συνδέουμε τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο δωρεάν. Και είμαστε χαρούμενοι όταν μπορούμε να το κάνουμε σε περιστάσεις με μεγαλύτερο νόημα. Έτσι, τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων θελήσαμε να συνδυάσουμε τον πολιτισμό -και μάλιστα τον πολιτισμό της Ελλάδας- με μια όμορφη ψηφιακή δραστηριότητα που θα βοηθούσε τον κόσμο να εκφραστεί και να μοιραστεί διασκεδαστικό περιεχόμενο με άλλους στο Viber, κι έτσι να τραβήξουμε περισσότερο ενδιαφέρον πάνω στη συγκεκριμένη γιορτή.
Βεβαίως, ο ελληνικός πολιτισμός είναι πολύ πλούσιος και έπρεπε να επικεντρωθούμε κάπου. Έτσι προέκυψε η ιδέα για τους Αρχαίους Θεούς, αφού οι μορφές τους στην κεραμική και τη γλυπτική βρίσκονται παντού στα πιο δημοφιλή μουσεία της Ελλάδας, όπως αυτό της Ακρόπολης, το Αρχαιολογικό ή των Δελφών και της Ολυμπίας. Επίσης, οι Αρχαίοι Θεοί έχουν ο καθένας τα δικά του χαρακτηριστικά που τους κάνουν να ξεχωρίζουν, άρα ήταν τέλειοι για μια καμπάνια του Viber στην Ελλάδα!
Έτσι φέραμε δύο από τα πιο καινούργια μας εργαλεία στο προσκήνιο. Κατ’ αρχάς τους Φακούς Viber που ήταν και το πιο επιτυχημένο (ο φακός των Θεών χρησιμοποιήθηκε πάνω από 200.000 φορές ως τώρα και συνεχίζει να χρησιμοποιείται!). Θέλαμε να προσθέσουμε κάποια εμβληματικά στοιχεία, όπως στεφάνια, κράνη, χιτώνες στην εικόνα σας ώστε να ποζάρετε ως το άγαλμα κάποιου θεού, χρησιμοποιώντας τον φακό μας. Κι αυτό αποδείχτηκε πολύ δημοφιλές. Επίσης παρουσιάσαμε ένα chatbot όπου οι χρήστες μπορούσαν να απαντήσουν σε μερικές ερωτήσεις και να λάβουν απάντηση στο «σε ποιο Θεό μοιάζεις περισσότερο;» -βασισμένες φυσικά στα ειδικά χαρακτηριστικά του κάθε θεού. Πάνω από 60.000 άνθρωποι ξεκίνησαν να παίζουν το κουίζ και το ένα τρίτο από αυτούς αποδείχτηκε ότι μοιάζει με την Αθηνά! Ελπίζουμε να καταφέραμε να δημιουργήσουμε αρκετή συζήτηση γύρω από την αρχαιοελληνική μυθολογία με ένα μοντέρνο, πολύ ψηφιακό τρόπο, και να δώσαμε κίνητρο σε πολλούς Έλληνες να την ξαναθυμηθούν και να επισκεφτούν τα αγαπημένα τους μουσεία”.