Ας βγάλουμε τις «ετικέτες»!

#ΝοLabel: Αυτό είναι το μήνυμα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, που με αφορμή την παγκόσμια Ημέρα Πολιτιστικής Ποικιλομορφίας για τον Διάλογο και την Ανάπτυξη, πρωτοπορεί ξανά, καλώντας όλους μας σε ένα μέλλον χωρίς «ετικέτες»…
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε σε μια συμβολική πρωτοβουλία καλύπτοντας τις ετικέτες των προϊόντων της, καλώντας μας να αφαιρέσουμε τις ταμπέλες από την καθημερινότητά μας, στοχεύοντας σε ένα μέλλον χωρίς διακρίσεις.

Labels are for bottles, not for people!
Με βασικό μήνυμα “Labels are for bottles, not for people”, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε στην αποστολή ενός tailor made kit το οποίο περιείχε 4 συσκευασίες των προϊόντων της, που είχαν καλυφθεί «συμβολικά» με μια λευκή ετικέτα. Με αυτόν τον τρόπο, μας κάλεσε όλους να αφήσουμε στην άκρη τις ετικέτες και να μπούμε στη διαδικασία να σκεφτόμαστε χωρίς αυτές. Σαν ένα θετικό πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας συλλογικής κοινωνικής κουλτούρας σεβασμού προς τη διαφορετικότητα του άλλου.

Ας μείνουμε στην ουσία…
Με την κάλυψη των ετικετών στις φιάλες των προϊόντων της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία μας προσκαλεί όλους, να ξεκινήσουμε τη συζήτηση σχετικά με τη σημασία της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης, αρχής γενομένης από τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το καθετί γύρω, από το πιο απλό μέχρι το πιο σύνθετο. Όπως ένα μπουκάλι μπύρα. Με ή χωρίς ετικέτα, το περιεχόμενο και η ουσία του είναι ακριβώς ίδια.

Υπέρμαχος της ελευθερίας έκφρασης στην πράξη!
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δεν μένει στη θεωρία…  Διαχρονικά κάνει πράξη το «ίσες ευκαιρίες για όλους». Βασική επιδίωξή της είναι η δημιουργία και διατήρηση ενός εργασιακού κλίματος που αγκαλιάζει την πολυμορφία και τη διαφορετικότητα, ενώ παράλληλα προάγει τη συμπερίληψη, εξασφαλίζοντας, ότι οι άνθρωποι που εργάζονται στην εταιρεία νιώθουν απολύτως ελεύθεροι να εκφράσουν τον πραγματικό εαυτό τους.  

«Οι άνθρωποί μας είναι η δύναμή μας»
Στη φιλοσοφία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στο επίκεντρο βρίσκονται πάντα οι άνθρωποι! Γι’ αυτό και έχει θεσπίσει 4 βασικούς πυλώνες δράσης που πλαισιώνουν το πλάνο της σχετικά με τη Συμπερίληψη & τη Διαφορετικότητα τα επόμενα χρόνια:

• Εκπροσώπηση, με στόχο την αύξηση της διαφορετικότητας, ιδιαίτερα σε διοικητικούς ρόλους.
Ίσες ευκαιρίες για όλους, με βάση τη διαφάνεια, την εμπιστοσύνη και την αμεροληψία.
• Κουλτούρα συμπερίληψης, ξεκινώντας από τη διοικητική ομάδα της εταιρείας.
• Επιχειρηματική προτεραιότητα, σύμφωνα με την οποία η προώθηση της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης δεν αφορά μόνο στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού, αλλά αποτελεί επιχειρηματική προτεραιότητα, που λαμβάνεται σοβαρά υπόψη από όλα τα στελέχη στις καθημερινές αποφάσεις τους. 

Ολυμπιακή Ζυθοποιία:
Πρωτοπορεί και αφήνει το κοινωνικό της αποτύπωμα
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δεν περιορίζεται στην υλοποίηση δράσεων μόνο για τη βελτίωση της εταιρικής κουλτούρας και την παροχή προς τους εργαζόμενους ενός εργασιακού περιβάλλοντος με ίσες ευκαιρίες για όλους. Ταυτόχρονα, επιδιώκει έμπρακτα και για τη δημιουργία ενός ισχυρού αποτυπώματος στην κοινωνία, ως ένας άξιος εταιρικός σύμμαχος προς ένα πιο ισότιμο και συμπεριληπτικό μέλλον για όλους.
Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως με τους ανθρώπους της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αντιπροσωπεύει ένα ισχυρό και αξιόπιστο σχήμα, που συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη του κλάδου της ζυθοποιίας στην Ελλάδα, «ζυθοποιώντας καθημερινά για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο»!

#LabelsAreForBottlesNotForPeople
#NoLabel