Η l’artigiano ξεκινά δυναμικά την επικοινωνιακή της στρατηγική για το 2023. Με γνώμονα
το ποιοτικό περιεχόμενο, αποσκοπεί σε μια απόλυτα «απολαυστική» επικοινωνία με το
κοινό. Η νέα σειρά των τηλεοπτικών spots έρχεται να ενισχύσει το υπάρχον επικοινωνιακό
πλάνο της l’artigiano που βρίσκεται ήδη on air.
Mε φρέσκιες ιδέες και σύγχρονο τρόπο σκέψης, η l’artigiano παρουσιάζει το νέο, τέταρτο
τηλεοπτικό spot της που έρχεται να προστεθεί στην καμπάνια της και μιλά στην καρδιά των
pizza-lovers του σήμερα. Σκοπός της μέσα από το σύνολο των τηλεοπτικών spots είναι να
αναδείξει ανθρώπους που δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο. Και όλοι γνωρίζουμε ότι
ένα καλό περιεχόμενο… ανοίγει την όρεξη για τις μοναδικές προτάσεις της l’artigiano.
H τηλεοπτική καμπάνια, με την υπογραφή «Pizza με περιεχόμενο», μιλά με αυθεντικότητα
και προσεγγίζει το νεανικό target group μέσα από νέα πρόσωπα. Την διαφημιστική
καμπάνια υπογράφει η Scarlet Agency, σε παραγωγή της Feel Me Films. Η καμπάνια
πρόσφατα απέσπασε και βραβείο στα Social Media Awards στην κατηγορία “Best Social
Media Strategy for Sales”!
Το τηλεοπτικό κοινό έχει την ευκαιρία να γνωρίσει και να επωφεληθεί από τις online
προσφορές της l’artigiano, την Triple Deal και τη My second half -50%.