Το Skroutz, παρουσιάζει το Black Friday 2024 Report, εναν απολογισμό για
την κίνηση των αγορών των καταναλωτών κατά τη φετινή Black Friday αλλά
και για τις κατηγορίες των προϊόντων που επέλεξαν να ξοδέψουν
περισσότερα οι χρήστες.
Ξεκινώντας τον απολογισμό, παρατηρείται ότι ο συνολικός όγκος των
παραγγελιών σε σχέση με πέρυσι κυμάνθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα με
μια μικρή αύξηση της τάξεως του 1%. Ενώ την ίδια στιγμή αύξηση της
τάξεως του 30,7% παρουσιάζεται φέτος στον όγκο των παραγγελιών μέσω
skroutz marketplace σε σχέση με το 2023. Όσον αφορά στο μέσο καλάθι
τώρα, και εδώ επικρατεί σταθερότητα με τη μέση τιμή του καλαθιού σε
σχέση με το 2023, να σημειώνει μια πτώση της τάξεως του ενός ευρώ (98
ευρώ έναντι 99 ευρώ την περασμένη χρονιά).
Φαίνεται ωστόσο, ότι οικαταναλωτές περίμεναν την περίοδο των εκπτώσεων της Black Friday και Cyber Monday για να κάνουν τις αγορές τους καθώς ο αριθμός των
πωλήσεων μέσω skroutz Marketplace εν συγκρίσει με το μέσο όρο
πωλήσεων τις προηγούμενες Παρασκευές και Δευτέρες σε βάθος 2 μηνών
αυξήθηκε κατά 87% και 40% αντίστοιχα.
Δημοφιλέστερες Οικογένειες προϊόντων
Δημοφιλέστερες οικογένειες προϊόντων με βάση τις αναζητήσεις
Σπίτι & Κήπος
Τεχνολογία
Μόδα
Υγεία – Ομορφιά
Hobby & Αθλητισμός
Παιδικά & Βρεφικά
Auto & Moto
Supermarket
Βιβλία
Επαγγελματικά – B2B
Στο πιο πάνω γράφημα παρουσιάζεται σε επίπεδο οικογένειας κατηγοριών
το ποσοστό επί των συνολικών αγορών μέσω skroutz κατά το οποίο οι
χρήστες επωφελήθηκαν περισσότερο των προσφορών και εκπτώσεων, με
την κατηγορία Μόδα να καταλαμβάνει την πρώτη θέση και ποσοστό 37,5%
και την Υγεία-Ομορφιά να ακολουθεί (22,2%).
*Το Black Friday Report αποτελεί ανάλυση δεδομένων από 25/11/2024 μέχρι
και 01/12/2024