Μια μελέτη του Harvard Business School έδειξε ότι οι συναισθηματικές ανταμοιβές της προσφοράς είναι σημαντικότερες όταν η γενναιοδωρία μας συνδέεται με τους άλλους. Εάν ξοδεύετε χρήματα για τον εαυτό σας, η ευτυχία σας δεν αλλάζει. Ωστόσο, αν ξοδεύετε χρήματα για άλλους, γίνεστε πολύ πιο ευτυχισμένοι. Η νευροεπιστήμη μας δείχνει πως όταν συμμετέχουμε σε πράξεις προσφοράς, ενεργοποιούνται τα κέντρα ανταμοιβής και νοήματος του εγκεφάλου μας που με τη σειρά τους εκπέμπουν σήματα ευχαρίστησης και σκοπού όταν δρούμε προς όφελος των άλλων.