12)Η επιστροφή των beauty brands μετά την πανδημία

 

Οι πωλήσεις καλλυντικών παρουσίαζαν πτώση πριν ξεσπάσει η πανδημία, με την κατάσταση να επιδεινώνεται τους τελευταίους 15 μήνες. Με τη σταδιακή υποχώρηση της πανδημίας, τα brands ευελπιστούν να ανακάμψουν.

Η blogger και επιχειρηματίας Huda Kattan λανσάρει τη νέα σειρά καλλυντικών GloWish την 1η Ιουνίου. Θα αποτελείται από το Multidew Skin Tint, μια πούδρα bronzer και τα αντίστοιχα πινέλα εφαρμογής, με κεντρική ιδέα να προσφέρει ένα ελαφρύ μακιγιάζ σε φυσικούς τόνους. “Η πτώση κατά τη διάρκεια της πανδημίας δυσκόλεψε πολλές εταιρείες, αλλά εμείς τα καταφέραμε αρκετά καλά. Σίγουρα βλέπουμε μια αύξηση του ενδιαφέροντος στον τομέα των καλλυντικών, κυρίως στην κατηγορία των makeup. Η σειρά GloWish δημιουργήθηκε για αυτούς που αναζητούσαν ένα foundation με ελαφριά κάλυψη.”

Η Sarah Willersdorf, επικεφαλής της Boston Consulting Group στον τομέα ομορφιάς, προβλέπει ότι τα καλλυντικά με χρώμα θα αντιμετωπίσουν μεγαλύτερη πτώση της ζήτησης από όσο περίμεναν. “Όλα τα δεδομένα της αγοράς δείχνουν ότι η περιποίηση του δέρματος, των μαλλιών, των ανδρών και ακόμη και η αντηλιακή φροντίδα θα έχουν ανοδική πορεία, και η κατηγορία χρώματος θα μείνει στην καλύτερη περίπτωση σταθερή”.

Η επιστροφή του makeup φαίνεται και στα στοιχεία της Google. To πρώτο τρίμηνο του 2021, η κατηγορία της ομορφιάς παρουσίασε αύξηση αναζητήσεων κατά 8%. Το makeup αφορά στο 16% αυτών των αναζητήσεων, με άνοδο 19%. Στην κατηγορία καλλυντικών με χρώμα, οι όροι στην κορυφή της αναζήτησης ήταν “πολύχρωμες σκιές”, “eye liner”, “ρουζ” και “κόκκινο κραγιόν”. 

Η Lancôme μετέφερε το λανσάρισμα του νέου της lipstick τον Μάιο. “Καλωσορίζουμε την επιστροφή της πολυτέλειας”, δήλωσε η Anncy Rowe, επικεφαλής Marketing στη Lancôme USA.  “Η σειρά διαθέτει 13 αποχρώσεις ώστε να υπάρχει μία για κάθε γούστο. Τα κραγιόν έχουν μεγάλη διάρκεια και εύκολη εφαρμογή, στοιχεία που αναζητούν οι καταναλωτές που ξαναστρέφονται στα προϊόντα  makeup”.

Η Dominica Baird από τη Maybelline θεωρεί ότι η μεγάλη διάρκεια αποτελεί κλειδί για τα προϊόντα μακιγιάζ, ειδικά για όσους σταδιακά σταματούν να φορούν μάσκα. “Μπαίνουμε σε μια μεταβατική φάση, όπου οι άνθρωποι βάζουν και βγάζουν τη μάσκα τους συχνά μέσα στην ημέρα. Τα προϊόντα πρέπει να μένουν σταθερά κάτω από τη μάσκα”.