13)Εντυπωσιακή είσοδος της εταιρίας Αγγελάκης Α.Ε. στην αγορά του Hong Kong

Με εντυπωσιακούς ρυθμούς συνεχίζεται η εξαγωγική δραστηριότητα της Αγγελάκης Α.Ε, με πιο πρόσφατη εξέλιξη την είσοδό της στην αγορά του Hong Kong. Ήδη, 5 κωδικοί από την οικογένεια προϊόντων «Ελαιοπουλάκι®» θα είναι σύντομα τοποθετημένοι στην αγορά της Ασιατικής Μητρόπολης. Με αφετηρία την συνεπή υλοποίηση του στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδίου της εταιρείας και την
πρωτοποριακή ιδέα πίσω από τα προϊόντα «Ελαιοπουλάκι® – πρόκειται για τα μοναδικά κοτόπουλα που τρέφονται με 100% φυτικές τροφές που βασίζονται στο αγνό ελαιόλαδο και το καλαμπόκι – η Αγγελάκης Α.Ε διευρύνει διαρκώς την παρουσία της σε εθνικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο.

Tίτλος 2ου δ.τυπου:

Η Δάφνη έχει πλέον το δικό της κατάστημα l’artigiano!

Με ένα νέο κατάστημα στην Δάφνη υποδέχεται η l’artigiano τη φθινοπωρινή σεζόν δημιουργώντας έναν ακόμα μοντέρνο και σύγχρονο χώρο στην Αττική που προσφέρει το γνώριμο και αυθεντικό pizza brand.
Λίγα μέτρα από το Μετρό της Δάφνης, σε κεντρικό σημείο, στην πλατεία Καλογήρων (Καραολή Δημητρίου 2), «δεσπόζει» το νέο hot spot της πόλης που αποτελεί το 22ο κατάστημα του δικτύου της l’artigiano.

τριτο δ.τ.

Η ΖeniΘ και ο Αντώνης Ρέμος ανέβασαν τη Μουσική στο ΖeniΘ με τρεις sold out συναυλίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη!

Η ZeniΘ και ο Αντώνης Ρέμος ανέβασαν τη «Μουσική στο ΖeniΘ» με τρεις sold out συναυλίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ο αγαπημένος καλλιτέχνης του κοινού ηλέκτρισε την ατμόσφαιρα στο Κατράκειο Θέατρο (5-6/09) και στο Θέατρο Γης (10/09) με τη βοήθεια της κορυφαίας ενέργειας της ΖeniΘ, μέσα από τρία εκρηκτικά show που συνοδεύτηκαν από παράλληλες δράσεις με πολλές εκπλήξεις.

Η ΖeniΘ, Χρυσός Χορηγός του Live Tour Summer 2021 του καλλιτέχνη, προσέφερε μέσω διαγωνισμών δωρεάν εισιτήρια για τις μουσικές διοργανώσεις που απογείωσαν την ενέργεια των θεατών, ενώ κατά τη διάρκεια των συναυλιών ανταπέδωσε την εμπιστοσύνη του κοινού με μια σειρά διαγωνισμών που χάρισαν Smart TVs, Smartphones, Game Consoles και πολλά άλλα μεγάλα δώρα!

τεταρτο δ.τ.

Σηματοδοτώντας ένα νέο ξεκίνημα, η οινοποιία Μπουτάρη λανσάρει το «ΛΕΥΚΟ ΓΡΑΜΜΑ»

Επιλέγοντας ένα «δυνατό» brand name, που θα εμπνεύσει το κοινό και θα θυμίσει την αξία της «νέας αρχής», της «νέας σελίδας» στη ζωή μας, της «νέας ευκαιρίας» που μας δίνεται κάθε στιγμή, η οινοποιία Μπουτάρη λανσάρει το νέο λευκό κρασί «ΛΕΥΚΟ ΓΡΑΜΜΑ».
Το «ΛΕΥΚΟ ΓΡΑΜΜΑ» έρχεται να προκαλέσει τις αισθήσεις μας με τα έντονα αρωματικά και γευστικά του χαρακτηριστικά, ενώ με το μήνυμά του θέλει να διεγείρει και το φαντασιακό, ανοίγοντας μια
κενή σελίδα για τον καθένα, πολλαπλασιάζοντας έτσι την απόλαυση που φιλοδοξεί να προσφέρει.