Τι θέλει η νέα γενιά ταξιδιωτών

Τα δεδομένα αλλάζουν και κατ’ επέκταση οι σημερινοί ταξιδιώτες έχουν αναθεωρήσει τις προτεραιότητές τους.

Σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε από την Kasa Living, Inc., διαπιστώνεται ότι το 90% των Αμερικανών προτιμά την περιορισμένη αλληλεπίδραση με το προσωπικό του ξενοδοχείου. Επίσης, όσοι ταξιδεύουν συχνά, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες και οι νεότερες γενιές, επιθυμούν τις αυτοκατευθυνόμενες εμπειρίες και έχουν απομακρυνθεί αρκετά από τις παραδοσιακές ανέσεις.

Ο Roman Pedan, Διευθύνων Σύμβουλος της Kasa, επισημαίνει ότι οι ταξιδιώτες πλέον αναζητούν την ευελιξία και γι’ αυτό ο κλάδος πρέπει να προσαρμοστεί προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες τους.

Δεν θέλουν φυσικό check–in

Οι περισσότεροι δεν βλέπουν θετικά το φυσικό check–in και το 73% των ερωτηθέντων είχε δυσάρεστες εμπειρίες σχετικά με αυτό, όπως υπερβολικές διαδικασίες (44%), λανθασμένες πληροφορίες (32%) και κακή εμπειρία από το προσωπικό (31%). Ειδικότερα, το 47% των Millennials αξιολόγησε το check-in στη ρεσεψιόν και την υπηρεσία δωματίου “χαμηλής προτεραιότητας”.

Ναι στις νέες τεχνολογίες

Οι ταξιδιώτες όλων των ηλικιών δείχνουν πως προτιμούν πλέον όλο και περισσότερο τον εικονικό σχεδιασμό του ταξιδιού τους, που τους παρέχει μεγάλη ευελιξία. Συγκεκριμένα, το 97% των ερωτηθέντων απάντησε ότι προτιμά να χειρίζεται τουλάχιστον ένα μέρος του προγραμματισμού του ταξιδιού του, μέσω μιας εφαρμογής ή ενός ιστότοπου.

Ναι στις digital εμπειρίες

Το 99% των ταξιδιωτών που σχεδιάζουν 5 και περισσότερα ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες είπαν ότι προτιμούν να αντικαταστήσουν τις προσωπικές αλληλεπιδράσεις με ψηφιακές εμπειρίες.

Μάλιστα οι περισσότερες ανησυχίες των ταξιδιωτών σχετίζονται με την έλλειψη ιδιωτικότητας και τη φασαρία που επικρατεί στα ξενοδοχεία.

Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία είναι:

– Το 56% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί μόνο μερικές από τις διαθέσιμες ανέσεις, συμπεριλαμβανομένου του 17% που συνήθως χρησιμοποιεί πολύ λίγες ή καθόλου.

– Από το 81% των ταξιδιωτών που αντιμετώπισαν ενοχλητικούς επισκέπτες στο ξενοδοχείο, το 70% εξέφρασαν τα παράπονά τους. Όμως οι νεότεροι επισκέπτες έδειξαν απροθυμία να εκφράσουν την ενόχλησή τους: Μόνο το 47% του Gen Z και το 59% των Millennials ανέλαβαν δράση, σε σύγκριση με το 70% των Baby Boomers.

info

Στην έρευνα της Kasa συμμετείχαν 1.000 ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ, οι οποίοι σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν μία διανυκτέρευση για επαγγελματικούς λόγους ή να πραγματοποιήσουν ταξίδι αναψυχής τους επόμενους 12 μήνες.