Το TikTok παίζει δυνατά στις ταξιδιωτικές αγορές

Τα βίντεο μικρής διάρκειας γίνονται όλο και πιο σημαντικά για το marketing. Το Instagram δίνει προτεραιότητα στα Reels, το YouTube στα YouTube Shorts, ενώ η Google δίνει προτεραιότητα στο μικρής διάρκειας περιεχόμενο στα αποτελέσματα αναζήτησης.

To TikTok πρωτοπορεί στα βίντεο μικρής διάρκειας και έχει εξελιχθεί σε πολύ δυνατό παίκτη στις ταξιδιωτικές αγορές. Περίπου το 40% των ταξιδιωτών ηλικίας άνω των 30 ετών προτιμούν το TikTok έναντι της Google ως εργαλείο αναζήτησης για ταξίδια!

Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί προορισμοί ξοδεύουν φέτος περισσότερα στο TikTok συγκριτικά με πέρσι. Κι ενώ θεωρούσαμε ότι το TikTok προσελκύει κυρίως άτομα πολύ νεαρής ηλικίας, η αλήθεια είναι πως μια διαρκώς αυξανόμενη μερίδα των χρηστών προέρχεται από το ηλικιακό τμήμα άνω των 30 ετών. Όπως φαίνεται πάντως όλο και περισσότεροι προτιμούν να αντλούν έμπνευση και πληροφορίες από σύντομα βίντεο γι’ αυτό και έχουν γίνει ένα σημαντικό εργαλείο marketing που θα γίνεται όλο και πιο δυνατό.