Το ταξίδι από το μικρό παντοπωλείο του 1877 στο ποιοτικότερο super market που μπορεί σήμερα το κινητό μας να μας προσφέρει ξεδιπλώνει η καμπάνια που επιμελήθηκε η Giraffes για την ιστορικότερη αλυσίδα super market.
Αυτό τη μοναδική διαδρομή από το χθες στο… αύριο αφηγείται η επικοινωνία του Θανόπουλος app και του αναμορφωμένου e-shop, αναδεικνύοντας τα επιμέρους σημεία σταθμός στην πορεία της Θανόπουλος για να φθάσουμε στο 2024 όπου η απόσταση από τα σημεία πώλησης παύει να είναι εμπόδιο πρόσβασης στη μοναδική ποιότητα και ποικιλία της αλυσίδας.
Στην υλοποίησή της η καμπάνια περιέχει παραγωγές online περιεχομένου και βίντεο, καθώς και offline και on the road μηνυμάτων μέσω outdoor ενώ υποστηρίζεται και από στοχευμένες PR ενέργειες για τη μέγιστη προβολή.