Το efood στηρίζει ευάλωτες κοινωνικές ομάδες με 12.600 κιλά προϊόντων

Το efood, μέσω του efood market, ανέλαβε το 2024 μια πρωτοβουλία αξιοποίησης κοντόληκτων προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας, προσφέροντας ουσιαστική στήριξη σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Σε συνεργασία με την Τράπεζα Τροφίμων, διανεμήθηκαν πάνω από 36.900 γεύματα σε 11.000 ανθρώπους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αξιοποιώντας 12.600 κιλά τροφίμων. Η βοήθεια αυτή έφτασε σε 16 ιδρύματα και συσσίτια, προσφέροντας ανακούφιση σε ανθρώπους που το χρειάζονται.

Η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του efood και του προγράμματος “Love Delivered”, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της εταιρείας για κοινωνική προσφορά. Με στόχο την ενίσχυση των δράσεων αυτών, το πρόγραμμα θα συνεχιστεί και το 2025, φέρνοντας ελπίδα και στήριξη σε ακόμη περισσότερους ανθρώπους.