11) 1ο Ετήσιο Περιφερειακό Συνέδριο Eurogas: Κομβικός ο ρόλος της ΔΕΠΑ Εμπορίας στην ομαλή ενεργειακή μετάβαση της Ελλάδας

λεζάντα1

 Ιωάννης Παπαδόπουλος, πρόεδρος ΔΕΠΑ Εμπορίας

λεζάντα 2

Κωνσταντίνος Ξιφαράς, Διευθύνων Σύμβουλος ΔΕΠΑ Εμπορίας

Με τη στήριξη της ΔΕΠΑ Εμπορίας διεξήχθη το 1ο
Annual Regional Conference της Eurogas με θέμα: «Ελλάδα: η
Ενεργειακή Μετάβαση και ο ρόλος του φυσικού αερίου».
Ο κ. Ιωάννης Παπαδόπουλος, πρόεδρος ΔΕΠΑ Εμπορίας, δήλωσε: «Προτεραιότητα της ΔΕΠΑ Εμπορίας αποτελεί η ενίσχυση του ρόλου του φυσικού αερίου στο ενεργειακό μίγμα της χώρας με
παράλληλη στήριξη της ανάπτυξης ανανεώσιμων πηγών
ενέργειας». Ο κ. Κωνσταντίνος Ξιφαράς, Διευθύνων Σύμβουλος ΔΕΠΑ Εμπορίας από την πλευρά του επεσήμανε ότι: «Ακολουθώντας με συνέπεια το επιχειρηματικό της πλάνο από το 2019, η ΔΕΠΑ Εμπορίας είναι σε θέση εν μέσω ενεργειακής κρίσης, να εγγυάται την επάρκεια εφοδιασμού της χώρας και να στηρίζει την ελληνική κοινωνία,
διατηρώντας ταυτόχρονα μια ισχυρή αναπτυξιακή πορεία,
και παραμένοντας προσηλωμένη στην επίτευξη των εθνικών
στόχων για την ενεργειακή μετάβαση».

 

2 δελτιο

H NielsenIQ αποτυπώνει τις αναδυόμενες τάσεις στη βιομηχανία της αντρικής περιποίησης & ομορφιάς

H χρήση εξειδικευμένων προϊόντων ανδρικής περιποίησης αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη απήχηση με το 79% των Ελλήνων να ενδιαφέρονται για το στυλ και την εμφάνισή τους, έχοντας απαλλαγεί από στερεότυπα του παρελθόντος. 6 στους 10 άντρες φροντίζουν το πρόσωπό τους χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα προϊόντα και ενυδατικές κρέμες.

Στο πλαίσιο έρευνας που διενήργησε η NielsenIQ Ελλάδας ανάμεσα σε 800 άτομα του ανδρικού πληθυσμού της χώρας σημειώνονται ορισμένα σημαντικά ευρήματα:

-Πάνω από το 50% του ανδρικού πληθυσμού της χώρας, όσον αφορά στην προσωπική του φροντίδα ενδιαφέρεται για μάρκες, που διαθέτουν προϊόντα με φυσικά συστατικά (62%), είναι περιβαλλοντολογικά και κοινωνικά ευαίσθητες και λειτουργούν με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη
(64%), ενώ επίσης υποστηρίζει ότι θα πλήρωνε περισσότερο για μάρκες υψηλής ποιότητας (56%).

-Συνολικά τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας χρησιμοποιούνται σε μεγαλύτερο βαθμό από τους Millennials, ενώ πέρα από τις συνήθεις προϊοντικές κατηγορίες, που είναι τα αποσμητικά, τα αφρόλουτρα, και οι αφροί ξυρίσματος, σημαντική διείσδυση καταγράφεται και για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου καθώς και γενειάδας με 4 στους 10 ανάμεσα στην ηλικία των 25-34 ετών να δηλώνουν ότι τα χρησιμοποιούν.