Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα καταναλωτών που διεξήγαγε η Pepco, οι γυναίκες κατέχουν κυρίαρχη θέση στο αγοραστικό κοινό.
Πάνω από 30 εκατομμύρια συναλλαγές πραγματοποιούνται στα καταστήματα της Pepco σε μηνιαία βάση. Η εταιρία αποφάσισε να δημιουργήσει το προφίλ των πελατών της και να ανταποκριθεί στις ανάγκες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Οι πελάτες της Pepco, λοιπόν, σε κάθε χώρα (η εταιρία διαθέτει καταστήματα σε 18 ευρωπαϊκές χώρες) αποτελούνται κυρίως από γυναίκες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν έως και το 87% όλων των αγοραστών. Σε ποσοστό 68%, πρόκειται για επαγγελματικά ενεργά άτομα με τουλάχιστον δευτεροβάθμια ή τριτοβάθμια εκπαίδευση (77%). Το 50% των αγοραστών της αλυσίδας είναι ηλικίας από 25 έως 45 ετών, πολλοί από αυτούς είναι γονείς, ενώ το 41% έχει παιδιά ηλικίας έως 14 ετών.
Σύμφωνα με το 67% των ερωτηθέντων, οι χαμηλές τιμές είναι ο βασικός λόγος για τακτικές αγορές από την Pepco σε κάθε ευρωπαϊκό κατάστημα. Αλλά αυτός δεν είναι ο μόνος λόγος – η καλή σχέση ποιότητας/τιμής και οι προσφορές παίζουν σημαντικό ρόλο, όπως ανέφερε το 40% και το 30% των ερωτηθέντων στη μελέτη, αντίστοιχα. Η συντριπτική πλειονότητα των πελατών (69%) ολοκληρώνει την επίσκεψή της με αγορά, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι η Pepco ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των επισκεπτών, παρέχοντάς τους τα προϊόντα που αναζητούν ή χρειάζονται. Η αλυσίδα έχει μια μεγάλη βάση πιστών πελατών – περισσότεροι από τους μισούς από αυτούς επισκέπτονται τα καταστήματα συχνότερα από μία φορά τον μήνα. Οι καταναλωτές Pepco παραδέχονται ότι πρόσφατα αντιμετώπισαν μια δύσκολη περίοδο, με το 46% από αυτούς να πιστεύει ότι η οικονομική τους κατάσταση έχει επιδεινωθεί τον τελευταίο χρόνο λόγω του πληθωρισμού. Για τον λόγο αυτό εκτιμούν ακόμη περισσότερο την οικονομική προσιτότητα της Pepco, λόγω των προσφορών.
Στην έρευνα πήραν μέρος σχεδόν 10.000 καταναλωτές για να διασφαλιστεί η αντιπροσωπευτικότητα του δείγματος.
Στην Ελλάδα, η στρατηγική επέκταση της Pepco σηματοδοτεί τη βαθιά εμπιστοσύνη της στην αγορά της χώρας μας. Στόχος της εταιρίας είναι ο επαναπροσδιορισμός του τοπίου της λιανικής, προσφέροντας στα καταστήματά της επιλογές στη μόδα και τα οικιακά είδη υψηλής αξίας, προσιτές σε όλους. Αυτό επιτρέπει στην Pepco να απευθύνεται σε ένα ακόμη ευρύτερο κοινό, καθιστώντας την τον ιδανικό προορισμό για καταναλωτές που δεν θέλουν να ξεφύγουν στον προϋπολογισμό τους και αναζητούν μοντέρνα ρούχα και είδη πρώτης ανάγκης για το σπίτι.
info
H Pepco εξυπηρετεί σήμερα εκατομμύρια πελάτες, πραγματοποιώντας πάνω από 30 εκατ. συναλλαγές τον μήνα. Τα καταστήματα προσφέρουν ρούχα για όλη την οικογένεια, είδη σπιτιού, εποχιακά προϊόντα και παιχνίδια στις χαμηλότερες τιμές. Η εταιρεία, με έδρα το Πόζναν, απασχολεί περίπου 30.000 εργαζόμενους σε 18 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας και διαθέτει ένα δίκτυο με περισσότερα από 3700 καταστήματα.