Το Burger King σερβίρει παγωτό εμπνευσμένο από τα emoji poopies για να τονίσει τα καθαρά συστατικά που περιέχουν τα προϊόντα του.
- Το Burger King στη Βραζιλία παρουσίασε ένα προϊόν Poop Emoji Ice Cream για να προωθήσει την πρόσφατη ανακοίνωσή του ότι τα παγωτά και τα επιδόρπιά του είναι 100% χωρίς τεχνητά συστατικά.
- Όπως υποδηλώνει το όνομά του, το προϊόν παγωτού μοιάζει με το emoji “poopies”, με μάτια και στόμα. Διατίθεται μόνο αυτή τη σεζόν καθώς η εταιρεία δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν θα το κάνει μόνιμο στοιχείο στα μενού. Το προϊόν δημιουργήθηκε από το πρακτορείο David São Paulo.
- Το “τρελό” νέο προϊόν είναι η τελευταία καμπάνια του Burger King γύρω από τη δέσμευσή του να αφαιρέσει τα τεχνητά συστατικά από τα φαγητά του και έρχεται εν μέσω της δημιουργικής κριτικής της αλυσίδας QSR.
Το πιο πρόσφατο κόλπο μάρκετινγκ του Burger King φαίνεται να τραβάει την προσοχή στο μενού τεχνητών γλυκών χωρίς πρόσθετα τεχνητά συστατικά, σε μια προσπάθεια επικεντρωμένη γύρω από ένα emoji από το οποίο οι περισσότερες επωνυμίες – ειδικά αυτές των εστιατορίων- συνήθως απέφευγαν. Η προώθηση αυτή αντιπροσωπεύει στο 100% το Keep It Real Meals Burger King που υποστηρίζεται από διασημότητες και τονίζει την εξάλειψη 120 τεχνητών συστατικών από το μενού του. Όμως ακόμα και για μια αλυσίδα όπως το Burger King, γνωστό για αμφιλεγόμενες καμπάνιες, το Poop Emoji Ice Cream κάποιος θα το χαρακτήριζε από αρκετά τολμηρό έως ακραίο.
«Είναι καλύτερο να μοιάζετε εξωτερικά με κακάο παρά να σας γεμίζουν με πολλά κακά συστατικά από μέσα», είπε ο Rogério Chaves, δημιουργικός διευθυντής στο David São Paulo, σε μια δήλωση.
Το προϊόν Poop Emoji Ice Cream δημιουργήθηκε από το ίδιο πρακτορείο με το οποίο συνεργάστηκε το 2020 για το Moldy Whopper, μια προσπάθεια που προώθησε την αφαίρεση των τεχνητών συντηρητικών με ένα μπιφτέκι κατάφυτο από μπλε και πράσινη μούχλα. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι αυτή η καμπάνια έλαβε μικτή ανταπόκριση από τους καταναλωτές, αλλά προκάλεσε μεγαλύτερη προσοχή από τα υπόλοιπα πρότυπα της κατηγορίας και αναγνωρίστηκε ευρέως ως μία από τις καλύτερες καμπάνιες της χρονιάς.
Τα τελευταία χρόνια, ο David έχει δημιουργήσει καμπάνιες με παρόμοιο ενδιαφέρον για το Burger King στη Βραζιλία, συμπεριλαμβανομένης μιας καμπάνιας για κινητά το 2019 που πρόσφερε στους χρήστες της εφαρμογής ένα δωρεάν Whopper για να βάλουν σχεδόν φωτιά στις διαφημίσεις των αντιπάλων του και μια ώθηση τον Ιούνιο του 2020 για παραμονή στο σπίτι λόγω πανδημίας που ανταμείβει τους ανθρώπους με ένα “Lockdown Whopper”.
Το Burger King μετά από σχεδόν έναν χρόνο ανακατατάξεων σε στελέχη μάρκετινγκ και αύξησης των πωλήσεων, ειδικά των καταστημάτων στις ΗΠΑ, το τελευταίο τρίμηνο του 2021 πλησίασε αρκετά τον μεγάλο αντίπαλο McDonald’s.