4) Η Eurolife FFH για το δημογραφικό και την ισότητα των φύλων στο συνέδριο του Economist

λεζάντα: Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH

Στο μεγάλο συνέδριο του Economist με θέμα «Δημογραφικές προκλήσεις και πολιτική για την ισότητα των φύλων: ο ρόλος της εμπιστοσύνης και της συνεργασίας» συμμετείχε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του αναφέρθηκε στις δημογραφικές εξελίξεις στην Ελλάδα, την υπογεννητικότητα και τις πιέσεις που το ζήτημα δημιουργεί στο ασφαλιστικό σύστημα της χώρας, αλλά και τις κοινωνικές και οικονομικές προεκτάσεις του. Η Eurolife FFH ένωσε το 2019 τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα. Με μία σειρά από δράσεις – υιοθεσία 10 απομακρυσμένων περιοχών, δημιουργία 10 παιδικών σταθμών στις περιοχές αυτές, εκπόνηση ερευνών σε συνεργασία με ακαδημαϊκά ιδρύματα- στοχεύει στην ανάδειξη των επιπτώσεων και αιτιών του προβλήματος. «Μας δίνει μεγάλη χαρά το έργο που υλοποιούμε μαζί με τη HOPEgenesis», σημείωσε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, προσθέτοντας ότι «είμαστε δίπλα στις νέες οικογένειες που κατοικούν σε απομακρυσμένα σημεία της χώρας και τις βοηθάμε να φέρουν με ασφάλεια στον κόσμο τα παιδιά τους».

Ο χαμηλός αριθμός νέων γεννήσεων και τα υψηλά ποσοστά πρόωρων συντάξεων είναι στοιχεία που, μεταξύ άλλων, προκαλούν το συνταξιοδοτικό πρόβλημα στην Ελλάδα. «Διαχρονικά, ως λαός, έχουμε κάνει την επιλογή να αναμένουμε την ασφάλισή μας από το δημόσιο. Το κράτος, όμως, δεν μπορεί να τα καλύψει όλα», ανέφερε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, τονίζοντας ότι «χρειάζεται να δώσουμε κίνητρα και στους υπόλοιπους πυλώνες, κίνητρα που θα επιτρέψουν στις νεότερες ηλικίες να μπορούν να αποταμιεύουν για την περίοδο της συνταξιοδότησης. Είναι καιρός να γίνουν και στην Ελλάδα όλα αυτά που γίνονται ήδη σε άλλες χώρες της Ευρώπης».

 

 

Bronze award για τη Eurolife FFH στα Social Media Awards 2021

λεζάντα φωτο

Γιώργος Κασκαρέλης, Marketing & Promotions Head Eurolife FFH, Δώρα Μπίκα, Digital Marketing Manager Sleed, Νότα Σταύρου, Digital Marketing & Social Media Specialist Eurolife FFH

Μία ακόμη διάκριση έλαβε η Eurolife FFH για το More Life, τον καινοτόμο ψηφιακό χώρο ευεξίας και ψυχικής ενδυνάμωσης. Αυτή τη φορά, στην απονομή των Social Media Awards, η εταιρία απέσπασε το Bronze Award στην ενότητα Best of Facebook Family οf Apps-Communication και συγκεκριμένα στην κατηγορία Best in Finance & Insurance. Το More Life είναι ένα ψηφιακό οικοσύστημα βασισμένο σε τέσσερις πυλώνες: την υγεία, την άσκηση, την ψυχική ευεξία και τη διατροφή. Στο ειδικά διαμορφωμένο blog του More Life, στην κατηγορία με τίτλο «Ζω καλύτερα, ζω περισσότερο» φιλοξενείται αρθρογραφία από εξειδικευμένους επαγγελματίες σε θέματα υγείας, διατροφής, άσκησης και ψυχικής ευεξίας. Επιπλέον, στο πλαίσιο του More Life προσφέρεται δωρεάν η εφαρμογή Walk to Win, η οποία βοηθά τους χρήστες να παρακολουθούν καθημερινά τη φυσική τους κατάσταση, καταγράφοντας τα βήματά τους, ενώ μέσω quiz μαθαίνουν έξυπνα tips για να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους.