2)Φτιάξε καφέ να στα πω…

Καλημέρα αγαπημένοι μου SayYessers και καλή εβδομάδα!!!

Όσοι από μας εργαζόμαστε για τον εαυτό μας ή σε κάποια εταιρεία ή κάποιο κατάστημα, ασχολούμαστε με άμεσο ή έμμεσο τρόπο με την εμπορική πολιτική, με την πώληση ή ακόμα και με την εξυπηρέτηση πελατών αλλά και το κλείσιμο συμφωνιών με προμηθευτές και λοιπούς συνεργάτες. Πόσες φορές λοιπόν, δεν έχουμε ακούσει την ατάκα “Έίστε πολύ ακριβοί. Συνεργάζομαι με συναδέλφους σας που χρεώνουν λιγότερο”. Η απάντηση μία και απλή: “Και εγώ συνεργάζομαι με πελάτες που πληρώνουν περισσότερο”. Τόσο απλό, ναι;

Όμως για να καταφέρεις να ξεστομίζεις άνετα και αβίαστα τέτοιες ατάκες, τι πρέπει πρώτα να κάνεις; Nα γίνεσαι κάθε μέρα και καλύτερος στη δουλειά σου, να την κατακτήσεις! Να την κάνεις δική σου, να είσαι ο καλύτερος που θα μπορούσαν να συνεργαστούν. Να εξελίσσεσαι, να μαθαίνεις συνεχώς νέα πράγματα -κανένας από μας δεν τα ξέρει όλα, να το θυμάσαι αυτό. Όταν είσαι ο καλύτερος στη δουλειά σου, τότε αυτό σου επιτρέπει πλέον να διαλέγεις με ποιους θέλεις να συνεργαστείς. Σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις επιλογές και οι άνθρωποι γύρω σου να σε στηρίζουν σε αυτό γιατί γνωρίζουν πως απλά είσαι ο καλύτερος και δε θα ήθελαν με τίποτα να σε χάσουν από συνεργάτη. Να αξιολογείς τη δουλειά σου και να μην κάνεις εκπτώσεις στον κόπο σου. Μην ξεχνάς, δούλεψες πάρα πολύ για να φτάσεις ως εδώ.

Tip of the Day: Μία παροιμία λέει να χαλάς χατίρια να μαθαίνεις ανθρώπους. Το ίδιο πρέπει να κάνεις και στην επαγγελματική σου ζωή. Αν για παράδειγμα κάνεις μία ειδική προσφορά σε ένα πελάτη και όταν σου το ζητήσει και πάλι το ξανακάνεις, τότε η αρχική “χάρη” που του έκανες παγιώνεται και γίνεται προσδοκία. Μην κάνεις εκπτώσεις στην προσπάθειά σου. Να δουλεύεις σκληρά, να είσαι δίκαιος, να εκτιμάς τον κόπο σου, να μην υπερεκτιμάς τις δυνάμεις σου και να είσαι ευγενικός… Μην ξεχνάς ποτέ από που ξεκίνησες αλλά και ούτε ποιους συνάντησες ανεβαίνοντας. Πίστεψέ με, θα τους ξαναβρείς κατεβαίνοντας…