Η Klarna, κορυφαία υπηρεσία πληρωμών και αγορών, παρουσίασε τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνάς της για την καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων κατά την εορταστική περίοδο. Η έρευνα, που διεξήχθη σε συνεργασία με την Appinio, υπογραμμίζει την προσαρμογή των καταναλωτών στις προκλήσεις του αυξημένου κόστους ζωής.
Συγκρατημένοι προϋπολογισμοί και «έξυπνες» αγορές
Το 83,7% των Ελλήνων σκοπεύει να ξοδέψει έως 500€ στις χριστουγεννιάτικες αγορές, με το 37% να περιορίζει τον προϋπολογισμό του μεταξύ 101€-250€. Παράλληλα, το 56,6% αναμένει τις περιόδους εκπτώσεων για να πραγματοποιήσει τις αγορές του, ενώ το 27,4% χρησιμοποιεί λύσεις “Buy Now, Pay Later” για εξοικονόμηση χρημάτων.
Οι δημοφιλέστερες πρακτικές περιλαμβάνουν τη χρήση εργαλείων σύγκρισης τιμών (40,8%) και προγραμμάτων ανταμοιβής (36,2%).
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στις αγορές
Το 33,1% των Ελλήνων καταναλωτών χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη για να συγκρίνει τιμές, να βρίσκει ευκαιρίες και να εξοικονομεί χρόνο και χρήματα.
«Η έρευνά μας αναδεικνύει την ανάγκη για καλύτερο οικονομικό σχεδιασμό και έξυπνες καταναλωτικές αποφάσεις. Αυτά τα Χριστούγεννα, η Klarna στηρίζει τους Έλληνες με ευέλικτες λύσεις πληρωμών και εργαλεία εξοικονόμησης», δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής Klarna Ελλάδας.